Lege med hårfarver og frisure?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Steph_Laurits

Hej Piger..

Er der nogen af Jer der kender en side på nettet, hvor man kan uploade billede af sig selv og så sætte forskellige frisurer og hårfarver på?

Skal til frisør fredag og søger lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Storgaard & Lillegaard

StephanieJ skriver:

Hej Piger..

Er der nogen af Jer der kender en side på nettet, hvor man kan uploade billede af sig selv og så sætte forskellige frisurer og hårfarver på?

Skal til frisør fredag og søger lidt inspiration

Jeg mener det er taaz jeg har brugt før, men nu kan jeg kun få det til at virke hvis jeg henter en app, men prøv at google taaz make over så kan du selv lige kigge nærmere on det kan bruges

Anmeld

19. december 2012

Steph_Laurits

Storgaard & Lillegaard skriver:

Jeg mener det er taaz jeg har brugt før, men nu kan jeg kun få det til at virke hvis jeg henter en app, men prøv at google taaz make over så kan du selv lige kigge nærmere on det kan bruges

Har lige prøvet at lege med det program, og syntes ikke det giver noget realistisk resultat

Anmeld

20. december 2012

Storgaard & Lillegaard

StephanieJ skriver:

Har lige prøvet at lege med det program, og syntes ikke det giver noget realistisk resultat

Nu har de lavet det om siden jeg sidst brugte det, men jeg synes det var okay en gang, men om der findes andre og bedre ved jeg faktisk ikke, jeg kender desværre ikke til andre programmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.