Jeg er så lykkelig lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2012

ano14316

Vi bor nede af en meget lang markvej (ca. 1 km) mange steder er vejen under niveau i forhold til de omgivende marker, hvilket betyder at da sneen føg natten til lørdag (tror jeg det var) lukkede vejen helt til nogen steder omkring 2 meter. heldigvis fik vi kørt bilen ud i tide, men det har betydet at vi har måtte gå igennem sneen og har båret magnus i en bærer sele frem og tilbage. Jeg har et dumt knæ, som nu er meget ømt og hævede af de her turer, men der er bare ikke noget at gører, magnus må spændes på og gåes i vuggestue, så jeg kan kører på arbejde. Vi troede at lykken var gjort da det blev tøvejr, og at nu ville det forsvinde i løbet af et par dage, men ak nej, der ligge stadig 1,5 m. 

Nu er det så guskelov lykkedes min kære kæreste at få liv i vores udlejers gamle traktor, det er intet lys på, kun et blink lys bagpå virker. 

Så lige nu er han i gang i lyset fra et blinklys at ryde vejen.. 

Jeg glæder mig så meget til at køre hele vejen ned. 

i får lige lidt billeder, det kan ikke helt forklares med ord. 

På billedet af vejen med sne, er vejen ca. 1,5 meter lavere en marken til venstre. DET ER BARE FYLDT MED SNE!!

Det er ikke den samme traktor på billedet, men standen er nogenlunde den samme, vores ahr bare førerhus(uden dører og rudeR) og er lidt mere faldet fra hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Dot D

Uha, det minder mig om min barndom, hi hi. Vi var sneet inde rigtigt mange gange.

Vi har nogle bekendte, der har købt hus, der ligger omtrent som jeres med samme type vej. Jeg rystede noget på hovedet, da jeg så vejen, for de var/er ikke de store "landfolk", hvis du forstår

Men det er vist faldet bedre ud, end jeg regnede med, de har fået en rendegraver, og så køres der sne i stor stil, hi hi...

Anmeld

19. december 2012

ano14316

Dot D skriver:

Uha, det minder mig om min barndom, hi hi. Vi var sneet inde rigtigt mange gange.

Vi har nogle bekendte, der har købt hus, der ligger omtrent som jeres med samme type vej. Jeg rystede noget på hovedet, da jeg så vejen, for de var/er ikke de store "landfolk", hvis du forstår

Men det er vist faldet bedre ud, end jeg regnede med, de har fået en rendegraver, og så køres der sne i stor stil, hi hi...

hehe... ja bare man har noget at rydde med.. 

Vi skulle også have haft noget med frontlæsser.. det ville være noget nemmere.. Men vi kommer igennem (vi=kæresten imens jeg sidder på baby.dk)...

Anmeld

19. december 2012

Dot D

ano14316 skriver:

hehe... ja bare man har noget at rydde med.. 

Vi skulle også have haft noget med frontlæsser.. det ville være noget nemmere.. Men vi kommer igennem (vi=kæresten imens jeg sidder på baby.dk)...

Det klare du også til UG x og slange

Anmeld

19. december 2012

ano14316

Jamen dog det skrider frem... Nu har naboen tilbudt os at låne ders traktor med frontlæsser, så går det snart stærkt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.