håber min mins bliver væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

tror jeg er gravid da mine bryster har været ekstram ømme de sidste 5dage nu er det dog kun mine brysrvorter der er ømme det skal lige siges jeg aldrig plejer at have ømme bryster hverken ved æl eller mins og så har jeg haft ekstra meget udflåd de sidste 3dage så jeg håber virkelig min mins bliver væk på mandag 24-31/12 

sidst jeg var gravid havde jeg kun ømme brystvorter men denne her gang startede det med hele brystet  så håber virkelig vil kun være 2+1 hende idag vis jeg er gravid   det er i alt 9uger siden jeg fik en spontan abort 

er ikke helt sikker om det er 2+ eller mere for, for lidt over en uge siden have jeg rigtig mange jag og stikkene smerter i underlivet men jeg skal desværre være 4+ før jeg kan teste positiv så skal vente til den 1/1-13 før jeg kan teste pliz mins bliv væk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

M&N

Anna111 skriver:

tror jeg er gravid da mine bryster har været ekstram ømme de sidste 5dage nu er det dog kun mine brysrvorter der er ømme det skal lige siges jeg aldrig plejer at have ømme bryster hverken ved æl eller mins og så har jeg haft ekstra meget udflåd de sidste 3dage så jeg håber virkelig min mins bliver væk på mandag 24-31/12 

sidst jeg var gravid havde jeg kun ømme brystvorter men denne her gang startede det med hele brystet  så håber virkelig vil kun være 2+1 hende idag vis jeg er gravid   det er i alt 9uger siden jeg fik en spontan abort 

er ikke helt sikker om det er 2+ eller mere for, for lidt over en uge siden have jeg rigtig mange jag og stikkene smerter i underlivet men jeg skal desværre være 4+ før jeg kan teste positiv så skal vente til den 1/1-13 før jeg kan teste pliz mins bliv væk 

Håber dit ønske går i opfyldelse 

Anmeld

19. december 2012

anna111

BabyWish2012 <3 skriver:

Håber dit ønske går i opfyldelse 

tak

Anmeld

20. december 2012

anna111

øv nu er mine bryster næsten ikke ømme mere nu er det eneste tegn jeg har ekstram træthed 

håber virkelig jeg er gravid  men er ved at miste håbet nu hvor mine bryster kun er ømme når jeg trykker på dem  

Anmeld

20. december 2012

pcoramt

Anna111 skriver:

øv nu er mine bryster næsten ikke ømme mere nu er det eneste tegn jeg har ekstram træthed 

håber virkelig jeg er gravid  men er ved at miste håbet nu hvor mine bryster kun er ømme når jeg trykker på dem  

Mine bryster var ømme on and off for dig

Anmeld

21. december 2012

anna111

pcoramt skriver:

Mine bryster var ømme on and off for dig

tak  men går bare og er bange for at min mins kommer i næste uge hader ventetiden vis jeg er gravid nu kan det jo nemt ende ud i en bio i næste uge for der ville jeg kun være 3uger hende om mandagen (har kun 2symtomer ekstram træthed og ømme bryster men nu er den ene jo næsten væk)

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Anna111 skriver:

men hvis du (ikke) skal have mens på mandag så må du da være 3+4 idag?

Anmeld

21. december 2012

anna111

FrkZier skriver:

men hvis du (ikke) skal have mens på mandag så må du da være 3+4 idag?

nej hade mins den 22/11 så tror jeg havde æggeløsning den 5dec så derfor vil jeg kun være 2+3 idag og først 3uger hende den 25dec og det er så fra i næste uge af jeg skal have mins igen så håber den bliver væk 

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

Anna111 skriver:

nej hade mins den 22/11 så tror jeg havde æggeløsning den 5dec så derfor vil jeg kun være 2+3 idag og først 3uger hende den 25dec og det er så fra i næste uge af jeg skal have mins igen så håber den bliver væk 

hvor langt du er henne - bliver regnet ud fra din sidste mens første dag. og hvis din sidste mens første dag var d. 22/11 og din cyklus er på de gennemsnitlige 28 dage - så er du idag altså 4+1

Anmeld

21. december 2012

anna111

FrkZier skriver:

hvor langt du er henne - bliver regnet ud fra din sidste mens første dag. og hvis din sidste mens første dag var d. 22/11 og din cyklus er på de gennemsnitlige 28 dage - så er du idag altså 4+1

nå okay sådan truede jeg slet ikke det blev beregnet så skal jeg da enlig være langt hende før jeg kan teste positiv for da jeg var gravad sidst gik der 4+ uger efter æggeløsning før jeg kunne teste positiv hm... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.