Så fik jeg også prøvet det der trylledej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Sakris

Tusind tak for alle de meget pæne ord  

Så mangler vi bare børneværelset, som vi får 1. januar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Sakris

Nadia&Daniel skriver:

EJ HVOR SEJT - det ville vores Laura elske.. Har også en plan om at lave det med Laura - har sat min mor på sagen, men at finde mine gamle bøger (de er et sted hjemme hos dem i Jylland)..

Det er så hyggeligt at lave :-) Isabella lavede bare klumper og rullede løs med en kagerulle  Det var rigtig hyggeligt!

Anmeld

20. december 2012

Sakris

serinasmor skriver:

hvor er de fine

snarlig tillykke med lillepigens fødselsdag

Tak tak, og i lige måde med Serina, selvom det jo først er næste år 

Anmeld

20. december 2012

Sakris

Loa skriver:

Fuck hvor er du bare skønne!!!!!!

De er virkelig gode!!!!

(Er det noget du overvejer at lave og sælge? )

Tak 

Nej ikke umiddelbart. Selvom det er et super hyggeligt projekt. Det tager ret lang tid, men specielt den tid hvor min datter ville være med, var super hyggelig 

Anmeld

20. december 2012

Tullepoder

Hold nu fast de er flotte tror jeg "stjæler" idéen må man spørger hvad opskrift på trylledej du har brugt?

Anmeld

20. december 2012

serinasmor

Sakris skriver:

Tak tak, og i lige måde med Serina, selvom det jo først er næste år 

takker

I mit hoved er der læææænge til hun har fødselsdag - først er det jo jul og nytår og alting ... men når jeg så tæller efter som jeg kom til tidligere idag - så er der jo kun lige over 2 uger

Anmeld

20. december 2012

MomInTheMaking

Sakris skriver:

Billeder til min datters kommende værelse. Hun er knap 2 år. 

Figurerne er lavet i trylledej, og Limet MEGET godt fast på et lærred. Nu skal jeg bare have lakeret hele opsætningen, også er de klar til ophæng! 

Hvor er de fine, har lavet noget lignende til en venindes dreng bare med cernit figure. Det er sødt når det er 3D på den måde, det var i hvert fald et hit hos ham.

Anmeld

20. december 2012

Sakris

Tullepoder skriver:

Hold nu fast de er flotte tror jeg "stjæler" idéen må man spørger hvad opskrift på trylledej du har brugt?

Mange tak :-)

Der ligger en tråd ude i kreativ kategorien om trylledej. Der brugte jeg bare den første der blev skrevet op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.