Blev gravid med akupunktur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Q7400

Kære piger

Jeg er i dag 5+3. Smed p-pillerne for 1 år siden og fået negative tests igen og igen og igen! Så brugt hele 12 mdr indtil videre!

Jeg havde sidste mens den 11/11/12, tog til en akupunktør her i silkeborg sidste mens-dag og 2 dage før ÆL - på 3+4-5 stod jeg så med en positiv test!!!

Kun 2 behandlinger skulle der til!

DET kan anbefales!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

o1Mutte

Q7400 skriver:

Kære piger

Jeg er i dag 5+3. Smed p-pillerne for 1 år siden og fået negative tests igen og igen og igen! Så brugt hele 12 mdr indtil videre!

Jeg havde sidste mens den 11/11/12, tog til en akupunktør her i silkeborg sidste mens-dag og 2 dage før ÆL - på 3+4-5 stod jeg så med en positiv test!!!

Kun 2 behandlinger skulle der til!

DET kan anbefales!

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det var sket selvom du ikke havde fået akupunktur. Men igen det kan jo ikke skade og hvis det hjælper er det bare super! (Har selv overvejet det)
Men hvordan skulle det egentlig hjælpe/hvad gør akupunktur ved kroppen? Ved du det?

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

19. december 2012

pcoramt

Hvem er din Akkupunktør ?

Anmeld

19. december 2012

pcoramt

Hvem er din Akkupunktør ?

Anmeld

19. december 2012

pcoramt

o1Mutte skriver:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det var sket selvom du ikke havde fået akupunktur. Men igen det kan jo ikke skade og hvis det hjælper er det bare super! (Har selv overvejet det)
Men hvordan skulle det egentlig hjælpe/hvad gør akupunktur ved kroppen? Ved du det?

Stort tillykke med graviditeten

Tillader mig lige at besvare dit spørgsmål.. Akkupunktur styrker imunforsvaret og øger blodtilstrømningen

Anmeld

19. december 2012

Q7400

Nej det er jo på ingen måde til at vide, om jeg var blevet gravid alligevel..

Men stoppede med p-pillerne midt af november 2011!! Og har taget ÆL-tests og g-tests for maaaange penge hver eneste måned siden slutningen af sidste år! Den eneste måned jeg så får akupunktur, så virker skidtet!!

Gik hos aku-one ved Lise i Silkeborg! Akupunktur og nærmest en lille psykolog-samtale hver gang - det var skiiiide hyggeligt!!

Anmeld

19. december 2012

o1Mutte

pcoramt skriver:

Tillader mig lige at besvare dit spørgsmål.. Akkupunktur styrker imunforsvaret og øger blodtilstrømningen

Okay tak

Anmeld

19. december 2012

o1Mutte

Q7400 skriver:

Nej det er jo på ingen måde til at vide, om jeg var blevet gravid alligevel..

Men stoppede med p-pillerne midt af november 2011!! Og har taget ÆL-tests og g-tests for maaaange penge hver eneste måned siden slutningen af sidste år! Den eneste måned jeg så får akupunktur, så virker skidtet!!

Gik hos aku-one ved Lise i Silkeborg! Akupunktur og nærmest en lille psykolog-samtale hver gang - det var skiiiide hyggeligt!!

Jo jo siger heller ikke at det ikke virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.