Dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Anonym trådstarter

Nogle der kan fortælle hvad det kræver og hvad de ser efter vis man søger job som dagpleje? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Nogle der kan fortælle hvad det kræver og hvad de ser efter vis man søger job som dagpleje? 

hmm ... er ikke selv dp men min søster er ... det er nok lidt forskelligt fra kommune til kommune ..

ved hende så de på om hun var rustet til at gå hjemme og arbejde stort set selv de fleste dage, om hun vidste hvad hun gik ind til, at der fysisk var plads til børnene (her var det - mener jeg - et krav at hun havde seperat legeværelse til dpbørnene og at der var plads til udeleg i haven gerne med etableret sandkasse) og ud over det blev hun i første omgang afvist fordi de mente hun var for ung, og så selvfølgelig om hun havde lysten til at arbejde med andres børn i 48 timer om ugen

Anmeld

19. december 2012

Anonym trådstarter

Oki men ser de på ens skole afaring? 

Anmeld

19. december 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Oki men ser de på ens skole afaring? 

donno

Det kommer vel an på om det skoleerfaring man har er relevant

Hvis du finder det relevant så skriv i ansøgningen hvad det er ved den erfaring du har der er relevant og hvorfor

Jeg mener, det er jo ikke relevant at man fx. har en lang videregående uddannelse indenfor it når jobbet man søger er dp. Men er du uddannet pædagog/medhjælper så tæller det da sikkert - det ville være mærkeligt andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.