Lidt skidt mads:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. december 2012

MyLove E

Så blev det vores tur til en syg dreng..
Han har været meget urolig i nat hvor han har grædt og pruttet og bøvset meget.

Her til morgen var der lidt tynd mave og feber. Men han er sådan rimelig ok. Bare lidt pyldret og MEGET glad sin sut...

Jeg mangler en julegave, og den skulle helst sendes i dag. Ville i pakke ham fint ind og så køre ind købe gaven sende denog så hurtig hjem igen???

Hvad laver i med jeres syge børn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha syntes den er svær! Det kommer jo meget an på om han stadig er ked af det, eller virker til at ha ondt. Hvis han stadig er pyllert ville jeg nok blive hjemme.

Jeg har haft thea hjemme med dårlig mave siden mandag, hvor de ringede fra børnehaven, at hun var blevet dårlig. I går var hun bare slap, ku ik spise, træt osv. 

I dag virker hun frisk, men har stadig tynd mave, men tror vi ska ud og hygge lidt med min mor i dag og spise frokost. 

Vuder om han ka holde til det, og se på hvordan du selv ville ha det, med at sku ud og shoppe efter en træls nat.

Rigtig god bedring med ham. Vh stine

Anmeld

19. december 2012

MyLove E

StineW79 skriver:

Uha syntes den er svær! Det kommer jo meget an på om han stadig er ked af det, eller virker til at ha ondt. Hvis han stadig er pyllert ville jeg nok blive hjemme.

Jeg har haft thea hjemme med dårlig mave siden mandag, hvor de ringede fra børnehaven, at hun var blevet dårlig. I går var hun bare slap, ku ik spise, træt osv. 

I dag virker hun frisk, men har stadig tynd mave, men tror vi ska ud og hygge lidt med min mor i dag og spise frokost. 

Vuder om han ka holde til det, og se på hvordan du selv ville ha det, med at sku ud og shoppe efter en træls nat.

Rigtig god bedring med ham. Vh stine

Tak:-) Han virker ok:-)
Så jeg tro vi gør det:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.