ZZzzzzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. december 2012

HopinWishin

er træææt...

laura er lige blevet fire mdr. og hun er råsulten om natten! Hun bliver alrid puttet kl 20 og plejede at sove til 3-4 stykker.. nu vågner hun mellem kl 23-0030 og så ellers med 1-2 timers interval!!! Jeg er begyndt at give hendw wn flaske mme færste gang hun vågner.. så drikker hun 180 ml.. men den holder kun tre timer?! og så er det ellers igang igen!! Hvad ska jeg gøre??? ZzZzz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Koen.

HopinWishin skriver:

er træææt...

laura er lige blevet fire mdr. og hun er råsulten om natten! Hun bliver alrid puttet kl 20 og plejede at sove til 3-4 stykker.. nu vågner hun mellem kl 23-0030 og så ellers med 1-2 timers interval!!! Jeg er begyndt at give hendw wn flaske mme færste gang hun vågner.. så drikker hun 180 ml.. men den holder kun tre timer?! og så er det ellers igang igen!! Hvad ska jeg gøre??? ZzZzz

Der ligger et appetit spring ved 4 mdr, kan kun sige hold ud mange forveksler det desværre med tegn på at de små er klar til grød, men det er ikke altid det der gør sig gældende her varede det et lidt over et par uger..

Anmeld

19. december 2012

Maja88

stemmer i med Lærke& Liam....

hold uuuuuuuuddddddd.. det lønner sig,,

Anmeld

19. december 2012

Blirnokaldrigfru

HopinWishin skriver:

er træææt...

Åh vi går gennem det samme tror faktisk jeg selv kun har sovet 3-4 timer - og det er usammenhængende håber det går over snart!!!

Anmeld

19. december 2012

Tulle28

Lærke&Liam. skriver:

Der ligger et appetit spring ved 4 mdr, kan kun sige hold ud mange forveksler det desværre med tegn på at de små er klar til grød, men det er ikke altid det der gør sig gældende her varede det et lidt over et par uger..

Jeps, kan huske det fra min store datter. Der var helt sikkert også et appetitspring ind over - double trouble

Hold ud hold ud, det går over igen Og hvis du ammer og vil blive ved med det, så skal du amme derud af og droppe den flaske der om natten.

Anmeld

19. december 2012

HopinWishin

Hm forstår ikke helt hvordan det kan gå over...? ... Bliver hun mindre sulten eller hvordan hænger det sammen?=)

Anmeld

19. december 2012

modesty

er træææt...

Sådan var det også her (bare med amning) fra 4 mdr. Jeg ammede ham kun én gang hver nat og han var ikke sulten efter mere, men alligevel vågnede han. Der sker en masse i deres hjerner og det kan skabe uro. Det blev lidt bedre da jeg droppede natamning ved 9 mdr. og natten ikke var "afbrudt" af amning. Og et par måneder efter begyndte han at sove igennem.

Det er meget, meget normalt at de begynder at vågne oftere ved 4 mdr. Det er en fase, og det går over. 

Anmeld

19. december 2012

HopinWishin

modesty skriver:

Sådan var det også her (bare med amning) fra 4 mdr. Jeg ammede ham kun én gang hver nat og han var ikke sulten efter mere, men alligevel vågnede han. Der sker en masse i deres hjerner og det kan skabe uro. Det blev lidt bedre da jeg droppede natamning ved 9 mdr. og natten ikke var "afbrudt" af amning. Og et par måneder efter begyndte han at sove igennem.

Det er meget, meget normalt at de begynder at vågne oftere ved 4 mdr. Det er en fase, og det går over. 

Jeg ammer også fuldt ud... begyndte bare i lørdags at give hende en flaske fordi jeg har hørt det skulle mætte lidt længere..

Men hvordan går det over? bliver de mindre sulten eller..? fik af vide af sp i dag at jeg skal prøve at 'ignorere' hende lidt når hun vågner tidligt.. for måske falder hun i søvn igen.. 

Anmeld

19. december 2012

modesty

HopinWishin skriver:

Jeg ammer også fuldt ud... begyndte bare i lørdags at give hende en flaske fordi jeg har hørt det skulle mætte lidt længere..

Men hvordan går det over? bliver de mindre sulten eller..? fik af vide af sp i dag at jeg skal prøve at 'ignorere' hende lidt når hun vågner tidligt.. for måske falder hun i søvn igen.. 

Som sagt handlede det ikke om sult her. Det går vel over ligesom så mange andre ting går over fordi de bevæger sig ind i en ny udviklingsfase. Og som sagt hjalp det også da jeg droppede nat-amningen (men det må man jo tidligst gøre ved 8 mdr.)

Har du prøvet bare at give en sut når hun vågner, uden at amme/give flaske? Og se hvad der sker?

Anmeld

19. december 2012

HopinWishin

modesty skriver:

Som sagt handlede det ikke om sult her. Det går vel over ligesom så mange andre ting går over fordi de bevæger sig ind i en ny udviklingsfase. Og som sagt hjalp det også da jeg droppede nat-amningen (men det må man jo tidligst gøre ved 8 mdr.)

Har du prøvet bare at give en sut når hun vågner, uden at amme/give flaske? Og se hvad der sker?

Jeg er også lidt i tvivl om det egentligt er sult.. eller om det er fordi hun vågnere lettere nu.. hun rumsterer nemlig rundt med sin dyne bare vi bevæger os...

Hun bruger desværre ikke sut..  

Må prøve at trække den lidt i nat...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.