Hvordan med afføring ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. december 2012

LBK

hvordan skal afføringen hos en2 årig se ud. ?? Det er måske et mærkeligt spørgsmål, men skal den være fint formet eller ?? Min datter er to år og hendes afføring er aldrig formet men " smattet" jeg vil ikke sige tynd.   Håber nogle kan komme med et svar ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

spj

LBK skriver:

hvordan skal afføringen hos en2 årig se ud. ?? Det er måske et mærkeligt spørgsmål, men skal den være fint formet eller ?? Min datter er to år og hendes afføring er aldrig formet men " smattet" jeg vil ikke sige tynd.   Håber nogle kan komme med et svar ? 

Det tror jeg er helt normalt. Husk på at det smatter ud når de sætter sig ned.
Sådan var min datters også, men efter vi er begyndt at toilet træne hende kan jeg se at det er mere fast (som vores, ja undskyld).

Så det lyder som om det er som det skal være. Hvis hun drikker meget bliver det jo også tyndere.

Anmeld

19. december 2012

LBK

spj skriver:

Det tror jeg er helt normalt. Husk på at det smatter ud når de sætter sig ned.
Sådan var min datters også, men efter vi er begyndt at toilet træne hende kan jeg se at det er mere fast (som vores, ja undskyld).

Så det lyder som om det er som det skal være. Hvis hun drikker meget bliver det jo også tyndere.

Hun drikker fint så ja det spiller da også ind. 

Det er fordi min datter var til 2 års undersøgelse i går, og er på græsen til at være undervægtig.  Vi har lige siden fødslen haft problemer med vægten og er blevet fuldt tæt af vores læge. Så spurgte lægen i går om hun havde diarre, og det sagde jeg strakts nej til for det har hun bstemt ikke, men så kom jeg til at tænke på om hendes aff ER normal.

Anmeld

19. december 2012

Clisolka

LBK skriver:

Det er fordi min datter var til 2 års undersøgelse i går, og er på græsen til at være undervægtig.  Vi har lige siden fødslen haft problemer med vægten og er blevet fuldt tæt af vores læge. Så spurgte lægen i går om hun havde diarre, og det sagde jeg strakts nej til for det har hun bstemt ikke, men så kom jeg til at tænke på om hendes aff ER normal.

Jeg vil også sige det lyder til at være normalt. Min pige på 2 år har lidt forskelligt, men dog sjældent diarre  Afføringen varierer meget alt efter hvad hun får at spise 

Anmeld

19. december 2012

Nadia&Daniel

BB78 skriver:

Jeg vil også sige det lyder til at være normalt. Min pige på 2 år har lidt forskelligt, men dog sjældent diarre  Afføringen varierer meget alt efter hvad hun får at spise 

Samme her.. Dog døjer vi i perioder med at Laura har hård mave, og har svært ved at få det ud. Har haft to perioder på 2 år hvor det har været så slemt, at vi skulle have hjælp fra apoteket..

Anmeld

19. december 2012

LBK

Det lyder som om jeg ikke bør bekymre mig  

Anmeld

19. december 2012

spj

LBK skriver:

Ja, så kan man godt blive lidt bekymret, men det skal du ikke. Det lyder altså som om det er helt som det skal være.
Diarre så er det jo meget flydende også ville hun jo lave hver gang hun har spist. Eller i hvert fald flere gange om dagen.

Anmeld

19. december 2012

LBK

spj skriver:

Ja, så kan man godt blive lidt bekymret, men det skal du ikke. Det lyder altså som om det er helt som det skal være.
Diarre så er det jo meget flydende også ville hun jo lave hver gang hun har spist. Eller i hvert fald flere gange om dagen.

Det var også sådan min tanke var da lægen spurgte. Men blev så i tvivl da jeg kom hjem og tænkte på det hele. 

Tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.