ser gravid ud op til menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2012

jlp90

Hej. Jeg har to gange oplevet at jeg ser meget gravid ud men menstruationen kommer alligevel også går maven i sig selv igen? Denne gang er den dog ikke forsvundet endnu men har kun lige fået en leget svag blødning. Er der nogle der har prøvet dette og ved hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

B&J

når jeg har min mens og når min søster har den ja så ligner vi også nogle der er lidt gravide fordi vi er så oppustet

men det med du har en svag blødning tænker du over nogle ting for tiden for det kan jo sagtens være det....

Anmeld

19. december 2012

Clisolka

jlp90 skriver:

Hej. Jeg har to gange oplevet at jeg ser meget gravid ud men menstruationen kommer alligevel også går maven i sig selv igen? Denne gang er den dog ikke forsvundet endnu men har kun lige fået en leget svag blødning. Er der nogle der har prøvet dette og ved hvorfor?

Jeg er altid oppustet og meget luft i mavsen dagene inden mens kommer  Jeg ved faktisk ikke lige hvorfor 

Anmeld

19. december 2012

FrkZier

jlp90 skriver:

jeg er/var altid meget oppustet op til mens og under mens

Anmeld

19. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

BB78 skriver:

Jeg er altid oppustet og meget luft i mavsen dagene inden mens kommer  Jeg ved faktisk ikke lige hvorfor 

Anmeld

22. december 2012

Babymomma

jlp90 skriver:

Hos 20-30% er der en meget lille pletblødning ifm at ægget sætter sig fast.. Måske det kunne være sådan noget? Har du taget en test? Hvornår kommer mens? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.