Fællestestning d. 24. juni!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2009

baby2010

Godt at høre så mange testere kan samles  Med fællestestning mente jeg graviditetstest, men ÆL test er da velkomne!

- jeg dog ikke helt regne ud hvad en allerede gravid kvinde skal teste for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

silden85

jeg skal rigtigt test d. 22 juni. så hvis jeg ikke har fået min mens der så vil jeg gerne være med til en fælles testning d. 24 juni  jeg kan først teste sent om aften så jeg må nok hoppe over så for skolen holder dimissionsfest for  min klasse, men jeg kan selvfølgelig bare teste om morgen

Anmeld

13. juni 2009

LauraLW

silden85 skriver:

jeg skal rigtigt test d. 22 juni. så hvis jeg ikke har fået min mens der så vil jeg gerne være med til en fælles testning d. 24 juni  jeg kan først teste sent om aften så jeg må nok hoppe over så for skolen holder dimissionsfest for  min klasse, men jeg kan selvfølgelig bare teste om morgen

Graviditets tests er altid bedst om morgenen!

Held og lykke med det hele :-)

Anmeld

14. juni 2009

MyBaby

Jeg skal først have min mens. den 29, så jeg må også springe over denne gang, for jeg tror også det er bedst for mig, kun at teste, hvis jeg går over tid :0) Men det er ellers en rigtig hyggelig ide -  måske passer det bedre næste gang :0)

Anmeld

16. juni 2009

baby2010

Ih det er spændende, hva? Nu nærmer vi os testdagen
Det er så dejligt, at tøser som ikke selv skal teste kommer og hepper på os - tak for støtten, det er utroligt fedt med noget god karma vores vej

Skal vi lave en lille vurdering af odds? Er der nogen som kan "mærke" noget endnu? Er der nogen som ligefrem "føler" sig gravide?

Personligt tror jeg desværre ikke der er gevinst i denne måned, jeg kan ikke mærke en pind udover små "stræk" i underlivet -men det er nok bare hormonelle forstyrrelser ovenpå pillestop

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ladies... jeg er ALTID frisk på en fællestester.. Men jeg tester altså allerede mandag og smider svaret ind
Er allerede over tid, og venter bare på gode nyheder!!

Anmeld

19. juni 2009

Smukkert

Caroline86 skriver:

Ladies... jeg er ALTID frisk på en fællestester.. Men jeg tester altså allerede mandag og smider svaret ind
Er allerede over tid, og venter bare på gode nyheder!!

Jeg håber virkelig det er gode tegn, at du er gået over tid .

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg håber virkelig det er gode tegn, at du er gået over tid .

tark smukke...håber jeg også!

Anmeld

21. juni 2009

silden85

jeg skulle have min mens idag, men den er ikke kommet endnu, så jeg tror at jeg hopper på, teste dag d. 24 hvis jeg ikke når at får den inden

Anmeld

21. juni 2009

Moderator

silden85 skriver:

jeg skulle have min mens idag, men den er ikke kommet endnu, så jeg tror at jeg hopper på, teste dag d. 24 hvis jeg ikke når at får den inden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.