Glad for børnehave men savner dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. december 2012

bøllen

Min dreng startede i børnehave d 1/11 . Opstart gik rigtig fint og han virker glad for det . Men han snakker hver dag vi skal afsted om , han vil over til min H.... ( dagplejemor )

vi har været på besøg 1 enkelte gang. Når vi skal afsted om morgnen siger han : børnehaven er lukket , over til min h.... 

tror ikke han tænker besøg da jeg ikke må komme med.

savnede jeres også dagplejemor ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

klmf

Hmm, måske lige de første par uger hvor det hele var nyt. Nu er han glad for at komme derom. Det er vist mig, det har været værst for! At komme fra et sted, hvor der er styr på tingene (de praktiske), rent og pænt og man kendte den man afleverer til om morgenen. Til... Ja, kaos.

Mon ikke han nok skla vænne sig til det hvis ellers han er glad for at komme om i bhv?? Ellers er det da lidt træls for ham

Anmeld

18. december 2012

bøllen

lotchen skriver:

Hmm, måske lige de første par uger hvor det hele var nyt. Nu er han glad for at komme derom. Det er vist mig, det har været værst for! At komme fra et sted, hvor der er styr på tingene (de praktiske), rent og pænt og man kendte den man afleverer til om morgenen. Til... Ja, kaos.

Mon ikke han nok skla vænne sig til det hvis ellers han er glad for at komme om i bhv?? Ellers er det da lidt træls for ham

Den første uge til 2 sagde han ikke noget. Så kome der en periode hvor han sagde det hver dag - så en lille pause og nu siger han det igen hver dag

Han virker ok glad for det når først han er afleveret - og lyder til det går ok , udover det kontroverser de par drenge har ( bider & kratter hinanden )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.