Drømmefanger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. december 2012

EnGodMor

Det er bare et lille spørgsmål... Men er der nogen af jer som `tror` på at drømmefanger `virker`?

Eller tror i det er det rene pjat?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Father

engodmor skriver:

Det er bare et lille spørgsmål... Men er der nogen af jer som `tror` på at drømmefanger `virker`?

Det gør den ikke, basta.

Anmeld

18. december 2012

B&J

da jeg var lille havde jeg meget onde drømme, og jeg lavede min engen drømmefanger med skolen jeg for sjov skyld hang den op, og siden dengang var kun 9år, har jeg drømt onde drømme 3 gange og dengang drømte jeg onde drømme hver dag. ja jeg ved ikke om jeg tror på det eller om jeg var heldig---- men jeg er blodt glad for de forsvandt

Anmeld

18. december 2012

EnGodMor

B&J skriver:

da jeg var lille havde jeg meget onde drømme, og jeg lavede min engen drømmefanger med skolen jeg for sjov skyld hang den op, og siden dengang var kun 9år, har jeg drømt onde drømme 3 gange og dengang drømte jeg onde drømme hver dag. ja jeg ved ikke om jeg tror på det eller om jeg var heldig---- men jeg er blodt glad for de forsvandt

fantastisk

Anmeld

18. december 2012

EnGodMor

Father skriver:

Det gør den ikke, basta.

næh, måske ikke...

Anmeld

18. december 2012

B&J

engodmor skriver:

fantastisk

jep men om man skal tro på det eller det var bare ens hovede ja det er jo svært

Anmeld

18. december 2012

9510

engodmor skriver:

Den har virket på begge mine unger, de har ikke haft mareridt siden de fik dem op på værelset, så jeg tror på de virker

Anmeld

18. december 2012

Victoria2013

Jeg har også i rigtig mange år haft en drømmefanger hængende - min blev købt da jeg som 16-årig var på ferie i USA med mine forældre og den blev købt ved nogle indianere.

Og jeg tror på at "det pjat", for jeg tror på rigtig mange ting... er ikke kristen og tror på meget mere mellem himmel og jord. Desværre har vi ikke lige fundet et nyt sted at hænge den op siden vi flyttede i ny lejlighed, men den har hængt på alle mine soveværelser siden jeg var 16

Anmeld

18. december 2012

BellaT

Ved ikke om de virker. Men på min dreng virker de muligvis.

Han havde nogle mærkelige drømme i en periode. Så lavede jeg en (ikke særlig køn) drømmefanger og kort efter valgte han selv sin egen flotte og rigtige drømmefanger og der har ikke været mareridt siden. Har selvfølgelig forklaret ham hvordan den virker. 

Men det er da liiidt mærkeligt, når man tænker over det. Men måske ens eget hoved kan gøre det. Det siges jo at mareridt kan man alligevel ikke bruge til noget som helst. Kun de normale og rare drømme.

Anmeld

19. december 2012

Lone Jakobsen

min ene søn tror på den, og det er det vigtigste for mig

han har selv lavet en i skolen, og lært om hvordan den virker, så den hænger i hans gardin stang, og gør ham tryg om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.