Jul flere dage?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Christina :-)

Hej:-) er der nogen her inde der holder jul flere dage ind lige den 24?:-) mig og sønnen skal på lørdag altså den 22 og så også den 24:-) er lidt spændt om vi kan få det rigtige jule humør op det jo ikk rigtig jul på lørdag:-) ville bare høre af ren nys:-) go dag:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

TNBC

Ungmor92!:-) skriver:

Hej:-) er der nogen her inde der holder jul flere dage ind lige den 24?:-) mig og sønnen skal på lørdag altså den 22 og så også den 24:-) er lidt spændt om vi kan få det rigtige jule humør op det jo ikk rigtig jul på lørdag:-) ville bare høre af ren nys:-) go dag:-)

sidste år holdt jeg den 23 og 24(pga af delebarn) og det gik udmærket..
Det er jo jer selv der gør det julet og ikke dagen. bare lad som om at det er jul og fejr dagen som var det den 24...

Anmeld

18. december 2012

Bertris

Da jeg var lille holdte jeg hver 2. år jul d. 23. og 24. da mine forældre ikke er sammen, så når jeg skulle holde jul hos min far holdte min mor jul for mig d. 23. også for at jeg kunne hygge med dem også. Synes det var rigtig hyggeligt, også fik man god mad og gaver hele to dage! 

Anmeld

18. december 2012

Nanves

Vi skal den 21 ved svigerfar, 22 ved svigermor, 24 ved svigermor igen og sikkert også den 25 ved min mor  

Godt man har en baby der er vild med at komme med på farten

Anmeld

18. december 2012

TNBC

Bertris skriver:

Da jeg var lille holdte jeg hver 2. år jul d. 23. og 24. da mine forældre ikke er sammen, så når jeg skulle holde jul hos min far holdte min mor jul for mig d. 23. også for at jeg kunne hygge med dem også. Synes det var rigtig hyggeligt, også fik man god mad og gaver hele to dage! 

Min nevø klagede et år over at han fik det samme mad to dage i træk.. Men det var ikke negativt(han var ikke så gammel)

Anmeld

18. december 2012

Bertris skriver:

Det rigtig :-) det fordi min søster arb med ældre mennsker og er kaldt på arb jule aften så hun har valgt og få hele familien til jul den 22 så hun også kan holde lidt jul med sin familie :-)

Anmeld

18. december 2012

TNBC

Det rigtig :-) det fordi min søster arb med ældre mennsker og er kaldt på arb jule aften så hun har valgt og få hele familien til jul den 22 så hun også kan holde lidt jul med sin familie :-)

så er det jo ikke noget problem at få det til at blive julet..
Og til din søster, fordi hun vil være hos de ældre den 24..

Anmeld

18. december 2012

Yurie skriver:

så er det jo ikke noget problem at få det til at blive julet..
Og til din søster, fordi hun vil være hos de ældre den 24..

De skal jo også o
Passes :-)

Anmeld

18. december 2012

TNBC

De skal jo også o
Passes :-)

ja det skal de. Men der er ikke mange der gider at sidde med dem juleaften..
Jeg ville gerne tilbringe juleaften eller en anden juledag på et plejehjem..( jeg synes ældre er noget af det sødste og jeg elsker at høre alle deres historier om gamle dage... Dengang julen var noget smukt og ikke over reklameret)

Anmeld

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi ska holde juleaften på fredag sammen med min mor og søster.

Lørdag ska vi holde juleaften sammen med farfar og ims.

Juleaften ska vi holde sammen med farmor, foffi og alle thea og alberte's fætre og kusiner, fastre og onkel. 

Vi danser om juletræ og spiser lidt forskellig julemad, på de forskellige aftner. Det dejlige er, at thea når at se og lege med alle sine forskellige julegaver, i stedet for bare at blive begravet i alle sine gaver juleaften. Vh stine

Ps vi har i min familie altid holdt 2 juleaftener, og efter jeg mødte kærsten holder vi mellem 2-3, afhængige af hver der ska arbejd juleaften. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.