Gynækolog imorgen og.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vlle du? Læs tekst

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

806 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Anonym trådstarter

for lang tid siden sendte egen læge en henvisning til gynækolog og der er sgu imorgen tiden er, da jeg blødte rgtig meget og fik fjernet min hormol spiral da jeg blødte 3 uger ud af 4, manden og jeg har så i mellemtiden valgt at se om vi kan lave en bebs mere, jeg har testdag i weekenden, her kommer så:

ville i tage til gynokologen alligevel imorgen? for at få afklaret hvilken prævention der skal bruges efter (forhåbenlig) graviditet?

Aflyse?

Kan gynokologen se om man er gravid? Tænker her om hun kan måle noget, når man kun er i uge 3-4 stk?

Negativ g-test imorgen men stadig ingen mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Anonym trådstarter

for lang tid siden sendte egen læge en henvisning til gynækolog og der er sgu imorgen tiden er, da jeg blødte rgtig meget og fik fjernet min hormol spiral da jeg blødte 3 uger ud af 4, manden og jeg har så i mellemtiden valgt at se om vi kan lave en bebs mere, jeg har testdag i weekenden, her kommer så:

ville i tage til gynokologen alligevel imorgen? for at få afklaret hvilken prævention der skal bruges efter (forhåbenlig) graviditet?

Aflyse?

Kan gynokologen se om man er gravid? Tænker her om hun kan måle noget, når man kun er i uge 3-4 stk?

Ingen der ved det?

Eller om der sker niget ved en underlivsundersægelse, når man er tidlig gravid?

Anmeld

18. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Aflyse?

Jeg tror, at jeg ville ringe imorgen tidlig og høre, hvad sekretæren anbefaler du skal gøre.. 

Anmeld

18. december 2012

Monski

Je ville tage derop.
Om ikke andet så kan hun jo evt finde ud af om der er noget specielt der gør at hormonspiralen gør som den gør, og hvad der er bedst for dig i fremtiden

Håber du finder ud af det og krydser fingre for der er en lille guldklump på vej

Anmeld

18. december 2012

nielsen80

Anonym skriver:

Ingen der ved det?

Eller om der sker niget ved en underlivsundersægelse, når man er tidlig gravid?

Man kan ikke se en graviditet så tidligt nej, desværre.

Jeg ville nok lige ringe og høre, hvordan du skal forholde dig.

Anmeld

19. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg tager derind, og udnytter tiden jeg har fået, dog ikke til det første formål men netop for at høre, hvordan med min ÆL (haft positive ÆL omkring d. 03 December og igår i forgårs og igår) og at jeg er gået over tid men stadig negative test's...

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.