Super Nova baby alarm .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Nogen som har den? Og ved om man evt kan købe nyt batteri ?
Vores baby alarm er 7 måneder gammel . O den ene går ud hele tiden selv som den er fuld opladt . Og jeg kan selvf ikk finde bommen på den !! Arrgh ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Ej Okaj ! Sikke mange stave fejl ;D beklager skriver fra min iPhone håber i kan tyde det (:

Anmeld

18. december 2012

Lotzen

Vores baby alarm er 7 måneder gammel . O den ene går ud hele tiden selv som den er fuld opladt . Og jeg kan selvf ikk finde bommen på den !! Arrgh ..

argh, har lige afleveret vores retur ved man godt kan købe nyt, men ved ikke lige hvor.... Vi havde den gamle super Nova og var SÅ glade for den....men den ny har der ikke været andet end problemer med har købt en neonate nu, og indtil videre en den super god

Anmeld

18. december 2012

Hvem?

MarleneOlsen skriver:

Du kan heller ikke få et nyt batteri på kvitt, fik jeg af vide, men et nyt batteri kan købes i Babysam (og sikkert også Øsnkebørn) til den nette sum af 150 kr

Anmeld

18. december 2012

Lotzen skriver:

argh, har lige afleveret vores retur ved man godt kan købe nyt, men ved ikke lige hvor.... Vi havde den gamle super Nova og var SÅ glade for den....men den ny har der ikke været andet end problemer med har købt en neonate nu, og indtil videre en den super god

Jeg har faktisk været glad vores .. Men her i dag er den begyndt at opføre sig dumt min datter ligger uden for og sover . Og jeg render og gør rent . Kun fordi jeg skal lukke katten ud jeg høre hun ligger og skriger . Og sørme om lortet ikk var gået ud så indtil idag har den været god

Anmeld

18. december 2012

Hvem? skriver:

Du kan heller ikke få et nyt batteri på kvitt, fik jeg af vide, men et nyt batteri kan købes i Babysam (og sikkert også Øsnkebørn) til den nette sum af 150 kr

Okaj tusind tak var bare ikk sikker på om man kunne få nyt batteri jeg vil selvf godt betale .

Anmeld

18. december 2012

Hvem?

MarleneOlsen skriver:

Okaj tusind tak var bare ikk sikker på om man kunne få nyt batteri jeg vil selvf godt betale .

Jeg ville bare li oplyse det, da jeg selv fandt det underligt, at batteriet ikke indgik i garantien, men 150 kr er jo heller ikke voldsomt

Anmeld

18. december 2012

Hvem? skriver:

Jeg ville bare li oplyse det, da jeg selv fandt det underligt, at batteriet ikke indgik i garantien, men 150 kr er jo heller ikke voldsomt

Nej det er Okaj . For det er jo genopladligt hehe , er bare ved at stress over den går ud konstant . Og det er altså ikk altid man holder øje med den

Anmeld

18. december 2012

MorDk

Vores går også UD hele tiden selvom den har været fuld opladt! SÅ irriterende!!!

Anmeld

18. december 2012

MorDk skriver:

Vores går også UD hele tiden selvom den har været fuld opladt! SÅ irriterende!!!

Ja det er pisse irriterende ! Og nu sover min ude . Så det er altså ikk årstiden til at have vinduer osv åbne ! Hehe

Men må prøve at købe nyt batteri her efter julen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.