Hjælp til p-pille opstart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Karla

Hej piger

Sagen er den, at jeg skal starte op på p-piller nu her, når jeg får min menstruation. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvornår jeg skal gøre det. Der er 16 dage til, jeg forventer mens, men i dag har jeg haft mens-smerter og der har været en lille smule blod. Skal jeg så starte i dag, eller skal jeg se tiden an, om det bare er en lille pletblødning. Har aldrig prøvet det før. Min mens plejer at være meget regelmæssig, men sidste måned varede den kun én dag, og nu kommer den muligvis 16 dage før tid.
Hvad tænker I? Skal jeg starte op i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Aagaard

Karla skriver:

Hej piger

Sagen er den, at jeg skal starte op på p-piller nu her, når jeg får min menstruation. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvornår jeg skal gøre det. Der er 16 dage til, jeg forventer mens, men i dag har jeg haft mens-smerter og der har været en lille smule blod. Skal jeg så starte i dag, eller skal jeg se tiden an, om det bare er en lille pletblødning. Har aldrig prøvet det før. Min mens plejer at være meget regelmæssig, men sidste måned varede den kun én dag, og nu kommer den muligvis 16 dage før tid.
Hvad tænker I? Skal jeg starte op i dag?

Du skal tage den første på den første dag af en ordenlig reglmæssig mens. Så tag og vent på den ægte vare

Anmeld

18. december 2012

Karla

Aagaard skriver:

Du skal tage den første på den første dag af en ordenlig reglmæssig mens. Så tag og vent på den ægte vare

Okay, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.