Spil til IPad - Forslag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. december 2012

emschen09

Hej.

Vi har lige købt en IPad, og vil gerne ligge nogle spil på den som min datter på 3½ år kan spille.

Jeg har hentet Fusentasterne og ABC-ballonerne.

Men er der nogle som har nogle ideer til spil, hvor man nødvendigvis ikke skal lære noget samtidig med at man spiller?

Det er jo en jungle at finde rundt i

Glæder mig til at høre Jeres forslag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
emschen09 skriver:

Hej.

Vi har lige købt en IPad, og vil gerne ligge nogle spil på den som min datter på 3½ år kan spille.

Men er der nogle som har nogle ideer til spil, hvor man nødvendigvis ikke skal lære noget samtidig med at man spiller?

Toca Boca spillene er sjove :-) Vi har det med doktoren, frisøren, huset, monster og fødselsdag !!

//Mette

Anmeld

18. december 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
MKBP skriver:

Toca Boca spillene er sjove :-) Vi har det med doktoren, frisøren, huset, monster og fødselsdag !!

//Mette

Vi har også Rasmus Klump, Cirkeline, en masse fra Fisher Price (de snakker bare engelsk), mange tegne programmer (husker ikke hvad de hedder), hello kitty osv :-)

Anmeld

18. december 2012

emschen09

Tak

Dem må jeg hjem og finde...

Anmeld

18. december 2012

DitteMarie

Felix elsker dr.  Panda, der er restuarent,sygehus, børnehave mm og ellers er toca boca også et hit bl. Toget, tee party, doctor osv.

Anmeld

19. december 2012

Mussen2

Toc boca er fantastisk! De lVer mNge forskellige. Bl.a toca train, toca tea party, toca, hairsalon,toca house,monster, toca band, etc.

Ellers piratskatten,girl on bike, imummy, pepibath, barbie i can be, den lille pirat osv osv.

Jeg følger en blog hvor en skolelæreinde anmelder alle ulige børne apps og giver tips til hvornår de er gratis

Anmeld

19. december 2012

Pige2009

emschen09 skriver:

Hej.

Hugo og Cirkeline

Lego

Cykelmyggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.