nyder sku mit liv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Mettefpigen

Efter at have læst nogle debatter herinde er jeg kommet til at tænke lidt på hvordan mit liv ser ud, og fuck hvor har jeg det godt :-)

Har fødselsdag på torsdag, men holder ikk noget da jeg ikk snakker med familien.... Andet end min fætter og mor ;-) men hvad søren, det er sku dem der går glip af noget....
Vi var jo i retten i nov, og det gik jo fint, men så ankede han dommen så nu skal vi retten igen til maj...
Håber sku snart det slutter så lillemor kan komme videre.. <3
Men det er snart jul og glæder mig til bassen skal åbne gaver og bare hygge med os <3
Håber snart at finde et job! Og har besluttet mig for at begynde at læse igen til sommer, det blir sku spændende :-)
Selvom der er modgang holder jeg humøret oppe, for skal sku ikk bukke under igen! De mennesker der vælger ikk at være i mit liv, vælger sku noget godt fra :-P og glæder mig bare over de mennesker som vælger at være der for mig :-)

Life nogle tanker fra mig ;-)
Ønsker jer alle en glædelig jul og rigtig godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Troldemommi

Dejligt indlæg fra dig, du har jo ret vi skal nyde vores liv 

Monica

Anmeld

18. december 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Efter at have læst nogle debatter herinde er jeg kommet til at tænke lidt på hvordan mit liv ser ud, og fuck hvor har jeg det godt :-)

Har fødselsdag på torsdag, men holder ikk noget da jeg ikk snakker med familien.... Andet end min fætter og mor ;-) men hvad søren, det er sku dem der går glip af noget....
Vi var jo i retten i nov, og det gik jo fint, men så ankede han dommen så nu skal vi retten igen til maj...
Håber sku snart det slutter så lillemor kan komme videre.. <3
Men det er snart jul og glæder mig til bassen skal åbne gaver og bare hygge med os <3
Håber snart at finde et job! Og har besluttet mig for at begynde at læse igen til sommer, det blir sku spændende :-)
Selvom der er modgang holder jeg humøret oppe, for skal sku ikk bukke under igen! De mennesker der vælger ikk at være i mit liv, vælger sku noget godt fra :-P og glæder mig bare over de mennesker som vælger at være der for mig :-)

Life nogle tanker fra mig ;-)
Ønsker jer alle en glædelig jul og rigtig godt nytår

Gode overvejelser - man skal huske at nyde det man har..

Hvis der er noget man er utilfreds med må man jo ændre på det, og kan man ikke ændre på det, hvorfor brokke sig? 

Anmeld

18. december 2012

Mettefpigen

Monica P skriver:

Dejligt indlæg fra dig, du har jo ret vi skal nyde vores liv 

Monica

Man skal ihvertfald prøve :-)

Anmeld

18. december 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

Gode overvejelser - man skal huske at nyde det man har..

Hvis der er noget man er utilfreds med må man jo ændre på det, og kan man ikke ændre på det, hvorfor brokke sig? 

Fint at brokke sig, det skal man have lov til... Men synes man skal huske at se de gode ting og ikk kun de dårlige :-)

Anmeld

18. december 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Fint at brokke sig, det skal man have lov til... Men synes man skal huske at se de gode ting og ikk kun de dårlige :-)

Også sagt i grove træk - her hentyder jeg specielt til de mange brokkeindlæg, som i langt de fleste tilfælde forbliver ved brokken..

Anmeld

18. december 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

Også sagt i grove træk - her hentyder jeg specielt til de mange brokkeindlæg, som i langt de fleste tilfælde forbliver ved brokken..

Det er slet ikk i den grøft jeg er i.... Det som fik mig til at tænke var alle de diskussioner der lige har været herinde, at folk ikk må have deres egen mening, at man sviner hinanden til.....

Anmeld

18. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg ka heller ik klage! Syntes endelig livet lige nu ret perfekt!! 

Og ja det gælder om at vælge sine kampe! Vh stine

Anmeld

18. december 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Det er slet ikk i den grøft jeg er i.... Det som fik mig til at tænke var alle de diskussioner der lige har været herinde, at folk ikk må have deres egen mening, at man sviner hinanden til.....

Hm, tja, jeg har mere lagt mærke til brokketrådene.. Men holder mig også pænt uden for de debatter, hvor bølgerne går alt for højt.. (:

Anmeld

18. december 2012

Mettefpigen

StineW79 skriver:

Ja jeg ka heller ik klage! Syntes endelig livet lige nu ret perfekt!! 

Og ja det gælder om at vælge sine kampe! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.