Facebook fra pc - andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. december 2012

UnderCover37

Jeg sidder ved vores pc lige nu og ville egentligt gerne logge på facebook for at spille lidt - det er for mig en god måde at vågne på

Men, jeg kan ikke åbne facebook, dvs når jeg skriver www.facebook.dk (eller com) så tænker computeren bare som en gal men finder aldrig siden...
Alle andre sider virker fint, bare ikke fb.

Jeg har prøvet at slette histrorikken og cookies m.v uden resultat og via min smartphone har jeg ingen problemer med at bruge fb så går ud fra at den ikke er nede som såda... er jeg den eneste?

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

UnderCover37

Jeg bruger Chrome hvis det gør en forskel...

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

UnderCover35 skriver:

Jeg sidder ved vores pc lige nu og ville egentligt gerne logge på facebook for at spille lidt - det er for mig en god måde at vågne på

Men, jeg kan ikke åbne facebook, dvs når jeg skriver www.facebook.dk (eller com) så tænker computeren bare som en gal men finder aldrig siden...

Jeg har prøvet at slette histrorikken og cookies m.v uden resultat og via min smartphone har jeg ingen problemer med at bruge fb så går ud fra at den ikke er nede som såda... er jeg den eneste?

På forhånd tak!

Det har jeg også oplevet flere gange fra min pc - at Facebook ikke vil åbne. Jeg plejer at søge Facebook i Google og så gå ad omveje, det har virket her. Nogle gange skal man prøve 2. eller 3. mulighed der kommer frem, en af de engelske sider.

/Fenja

Anmeld

18. december 2012

UnderCover37

Fenja09 skriver:

Det har jeg også oplevet flere gange fra min pc - at Facebook ikke vil åbne. Jeg plejer at søge Facebook i Google og så gå ad omveje, det har virket her. Nogle gange skal man prøve 2. eller 3. mulighed der kommer frem, en af de engelske sider.

/Fenja

Tak  

Må give det et forsøg mere, synes dog jeg har været kreativ men kan godt være jeg skal være endnu mere kreativ her fra morgenstunden

Anmeld

18. december 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

På forhånd tak!

Det virker fint hos mig - jeg bruger Safari.

Anmeld

18. december 2012

UnderCover37

M (: skriver:

Det virker fint hos mig - jeg bruger Safari.

Det er sgu lidt mystisk - har normalt ALDRIG problemer med Chrome men i dag er det lidt som om det er den eneste browser der ikke vil :/

Jeg har også Opera som 2. browser og her kan jeg godt, og du kan i Safari... Hmm!

Anmeld

18. december 2012

M (:

UnderCover35 skriver:

Det er sgu lidt mystisk - har normalt ALDRIG problemer med Chrome men i dag er det lidt som om det er den eneste browser der ikke vil :/

Jeg har også Opera som 2. browser og her kan jeg godt, og du kan i Safari... Hmm!

Det er underligt, at det sommetider ikke virker.. 

Anmeld

18. december 2012

FrkZier

UnderCover35 skriver:

På forhånd tak!

det fungere fint fra Mozilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.