Sivende væske fra underlivet????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Anonym trådstarter

Hej!

Den sidste uges tid har jeg haft større mængder mælkeagtig væske, komme fra mit underliv. Jeg kan tydeligt mærke at det løber ud af mig. Det er næsten lige så tyndt som urin, men det kommer ikke derfra. Jeg kan på ingen måde holde det inde.
I løbet af en dag, bliver mine trusser våde så jeg bliver nødt til at skifte.
Min sidste menstruation fik jeg en uge før tid og den varede kun to dage. Den første dag havde jeg en meget kraftig menstruation, men den anden dag var det på vej væk. Jeg havde ingen smerter og har jeg heller ikke nu, det er en utrolig ubehagelig følelse.
Jeg har en fast kæreste jeg bor sammen med, samt min to årige søn fra et tidligere forhold. Min kæreste og jeg har ubeskyttet sex sammen, og har haft det fra starten af vores forhold. Jeg er ikke på p-piller.

Er der nogle der kender til det? Har prøvet det? Hørt om det eller andet?

Jeg har tænkt mig at ringe til lægen, men da jeg ikke kan sove og det har stået på i lidt tid, er jeg lidt nervøs og desperat for at finde ud af, hvad det muligvis kan være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Mettefpigen

Kan det ikk være udflåd.... Min udflåd kan også være meget tyndt nogengange....

Anmeld

18. december 2012

Sujan

Sådan har jeg det også nogle gange.. er ikke så lækkert.. bruger trusseindlæg eller skifter trusser ofte i de perioder.. kan prøve vivag som.nogle gange hjælper for mig...

Engang var det rigtig slemt. Der var jeg hos gynækolog og fik frosset mine slimhinder i underlivet og det hjalp

Anmeld

18. december 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hej!

Den sidste uges tid har jeg haft større mængder mælkeagtig væske, komme fra mit underliv. Jeg kan tydeligt mærke at det løber ud af mig. Det er næsten lige så tyndt som urin, men det kommer ikke derfra. Jeg kan på ingen måde holde det inde.
I løbet af en dag, bliver mine trusser våde så jeg bliver nødt til at skifte.
Min sidste menstruation fik jeg en uge før tid og den varede kun to dage. Den første dag havde jeg en meget kraftig menstruation, men den anden dag var det på vej væk. Jeg havde ingen smerter og har jeg heller ikke nu, det er en utrolig ubehagelig følelse.
Jeg har en fast kæreste jeg bor sammen med, samt min to årige søn fra et tidligere forhold. Min kæreste og jeg har ubeskyttet sex sammen, og har haft det fra starten af vores forhold. Jeg er ikke på p-piller.

Er der nogle der kender til det? Har prøvet det? Hørt om det eller andet?

Jeg har tænkt mig at ringe til lægen, men da jeg ikke kan sove og det har stået på i lidt tid, er jeg lidt nervøs og desperat for at finde ud af, hvad det muligvis kan være.

Synes da du skal tage en test, lyder lidt til du også tror det selv? Håber alt er ok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.