hjælp til økonomi hvis jeg bliver alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Hjælp

Jeg står en en situation som jeg aldrig havde forestillet mig at stå i. Jeg er endelig efter over 3 år blevet gravid med min mand. Vi fik det afvide i torsdas så det er helt nyt.

Min mand og jeg kom så op og skændes og han sagde at nu var det slut. Jeg tror han er gået lidt i panik, men jeg kan ikke lade være med at tænke at hvis han nu mener det hvad så?

han er meget stolt så chancen for han vil komme tilbage er alligevel lille. Ikke fordi han ikke vil men fordi det ville være nedværdigende for ham som han siger.

Vi har det super godt sammen ellers og han har arbejdet med den stolthed for vores skyld, men jeg er i tvivl om han er nået langt nok i processen..

Men hvad gør jeg rent praktisk.

Vi bor i en 3 værelses lejlighed da han har børn fra tidligere. Boligen står i mit navn men vi er gift så den er vel egentlig fælles.

Kan jeg få noget støtte fra kommunen så jeg kan blive boende. Vi bor forholdvis billigt da indtæterne ikke er voldsomt store. Men jeg kan ikke side i den alene uden økonomisk støtte og han skal jo ikke betale noget før barnet er født..

Syntes det ville være super æv at flytte da vi bor tæt på min mor og jeg gerne skulle kunne benytte hendes hjælp..

Nogen der ved noget man kan søge gøre. Vil ellere være forberedt på det værdste

for efter 3 år vil jeg ikke have abort. Der er rigelig kærlighed til barnet fra os begge og jeg vil gøre alt for at barnet får sin far meget i sit liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Najsen

Øv sikke en træls ting du er endt i

Inde på borger.dk kan du beregne hvor meget du kan få i boligstøtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.