Tabe iPhone på 2 mdr babys hoved!! :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.331 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen, min datter er 2 måneder og hun ligger og sover på min mave tit fordi hun ikk vil ligge ned, jeg plejer og sidde med min Tlf lidt op over hendes hoved, da jeg plejer at tjekke mine mails Osv. Men lige før tabte jeg den på hendes hoved,og det gør ondt! Det jo trods alt en iPhone og den er da tung.. Gør det skade på hans hjerne? Jeg er så bange!!! Tør slet ikke fortælle manden det, har det dårlig samvittighed og virkelig ked af det.. Føler mig som en dårlig mor bliver så ked af at jeg ikke vil sove.. Hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej allesammen, min datter er 2 måneder og hun ligger og sover på min mave tit fordi hun ikk vil ligge ned, jeg plejer og sidde med min Tlf lidt op over hendes hoved, da jeg plejer at tjekke mine mails Osv. Men lige før tabte jeg den på hendes hoved,og det gør ondt! Det jo trods alt en iPhone og den er da tung.. Gør det skade på hans hjerne? Jeg er så bange!!! Tør slet ikke fortælle manden det, har det dårlig samvittighed og virkelig ked af det.. Føler mig som en dårlig mor bliver så ked af at jeg ikke vil sove.. Hjælp

Ej det sker der ikke noget ved ..  

Oscar kom til at slå Noel er hovedet med et eller andet legetøj .. Og det er der ikke sket noget ved .. Selvf. gør det ondt , men er ret sikker på de ikke tager skade af det .. 

Anmeld

17. december 2012

tarkoflen

Åhh stakkels dig!

Er ret sikker på, at det gør ca. 100 gange mere ondt på dig, end det gjorde på hende!

Det var et uheld og det er træls, men sådan nogle babyer er noget sejere end vi går og tror bare den ikke ramte direkte ned i den bløde plet højt oppe fra, så er jeg ret sikker på, at du kan være ganske rolig!

Stort

Anmeld

18. december 2012

modesty

Anonym skriver:

Babyers hoveder er meget bløde og kan tåle ekstremt meget. Du kan tabe en baby på et stengulv uden der sker det store. Bare rolig. 

Anmeld

18. december 2012

Zafir

Sov godt min ven

Der sker ingenting, babyer er mega hårdføre.

Min JMs store dreng tabte lillebror lige ned på hovedet, da han lige var blevet født, - der er INGENTING sket...

Og en iPhone er ikke nogen hammer...

Anmeld

18. december 2012

Camilla..

Zafir skriver:

Sov godt min ven

Der sker ingenting, babyer er mega hårdføre.

Min JMs store dreng tabte lillebror lige ned på hovedet, da han lige var blevet født, - der er INGENTING sket...

Og en iPhone er ikke nogen hammer...

Anmeld

18. december 2012

AMM00

Prøvede det samme med min søn også da han var ca 2 mdr gammel.. Var ved at amme ham hvor jeg sad med min iPhone og tabte den på hans hoved ej hvor gjorde det ondt på mig.. Han græd fordi han fik et chok, men det gør ikk det store du skal bare være. Rolig Det kan ske

Anmeld

18. december 2012

lycly

Åh jeg gjorde det samme med min datter da hun var helt lille, fordi det tog så lang tid at amme hende, så jeg sad altså med min telefon imens. Og så en dag røg den ned i hovedet på hende. Hun skreg og jeg havde ligeså dårlig samvittighed som du har Men der sker ikke noget ved det, og synes sagtens du kan sige det til din kæreste, det hjælper at få sagt det højt Men der skal meget til for at skade dem, de er jo stadig meget bløde på det tidspunkt.

Anmeld

18. december 2012

lycly

Åh jeg gjorde det samme med min datter da hun var helt lille, fordi det tog så lang tid at amme hende, så jeg sad altså med min telefon imens. Og så en dag røg den ned i hovedet på hende. Hun skreg og jeg havde ligeså dårlig samvittighed som du har Men der sker ikke noget ved det, og synes sagtens du kan sige det til din kæreste, det hjælper at få sagt det højt Men der skal meget til for at skade dem, de er jo stadig meget bløde på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.