3 mdr. vaccinen overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. december 2012

MorDk

Idag var vores lille Freya hos lægen og blive Vaccineret. Hun tog det OK men skreg godt nok ved 2. stik. Nuuurh mors lille pus. Hun sov hele vejen hjem men vågnede op og var rigtig ked og pylret. Hun ville KUN hænge i min arm! Sys hun har virket lidt varm... men har ikke taget hendes tp. Hun var svær at lægge her til aften. Græd meget. Håber på en rolig nat! Ikke mindst for hendes skyld!

Hvordan reagerede jeres unger på vaccinen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

anynom

MorDk skriver:

Idag var vores lille Freya hos lægen og blive Vaccineret. Hun tog det OK men skreg godt nok ved 2. stik. Nuuurh mors lille pus. Hun sov hele vejen hjem men vågnede op og var rigtig ked og pylret. Hun ville KUN hænge i min arm! Sys hun har virket lidt varm... men har ikke taget hendes tp. Hun var svær at lægge her til aften. Græd meget. Håber på en rolig nat! Ikke mindst for hendes skyld!

Årh, de vaccinationer er bare ikke sjove...

Isabel fik høj feber og kastede op et par gange, men sov egentlig godt nok om natten og næste morgen var hun helt sig selv igen

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Øv! Håber ikke hun reagerer alt for kraftigt i løbet af natten og i morgen

Ida reagerede aldrig på hverken 3 eller 5 mdrs vaccinen. Græd en smule ved andet stik, og ømmede sig lidt ved stikkene på lårene, ellers intet.

"Glæder" mig til at se reaktionen fra 1 års vaccinen,

Anmeld

17. december 2012

Leneur

MorDk skriver:

Min datter brokkede kun lidt ved nr. 2 stik. Havde nogle gode timer og så brød helvede løs. Hun fik høj feber. Kunne ikke finde ro og ville kun være hos mig.Hendes lår var meget rødt og varmt. Det fortog sig dog lidt hen på natten men godt nok synd for de små pus at det man vil forskåne dem for, gør så ondt og har den effekt på dem....

Anmeld

17. december 2012

baby012

MorDk skriver:

Øv altså, det gør så ondt når de skal have deres vacciner  

frygter 1 års vaccinen rigtig meget ..  

da min datter fik sin 3 mdr. Vaccine, måtte vi en tur på sygehuset, og der lå vi i 24 timer i isolation fordi hun lå med feber kramper  

det er heldigvis de færreste som reagere så voldsomt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.