Mødemed vuggestue ang opstart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Mussen2

Det skal jeg have i morgen er jeg lige kommet i tanke om. Ungerne er ikke på toppen så ressourcerne er brugt og jeghar slet ikke fået,gjort mig nogle tanker om spørgsmål til møde ti lmorgen.

Kan i hjælpe, hvad skal jeg have spurgt ind til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

kekp

Mussen2 skriver:

Det skal jeg have i morgen er jeg lige kommet i tanke om. Ungerne er ikke på toppen så ressourcerne er brugt og jeghar slet ikke fået,gjort mig nogle tanker om spørgsmål til møde ti lmorgen.

Da vi var deroppe første gang fortalte de egentlig bare det hele selv

Men jeg ville have spurgt ind til hvordan en normal indkøring for dem forløber. Det er vist meget forskelligt fra vuggestue til vuggestue hvordan man gør.

Så kan du spørge om de har madordning eller om de den lille skal have madpakke med.

Deres "sovepolitik" synes jeg også var meget rar lige at høre om. Nogle vil jo gerne have at de sover på bestemte tidspunkter (nok mest dagplejere egentlig) og andre steder får de lov til at sove når de er trætte.

Og ellers bare høre om hvordan deres dagligdag forløber med aktiviteter, leg osv.

Anmeld

18. december 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mussen2 skriver:

De fortæller jo en masse selv og så kan du spørge ond til hvad de fortæller. Ellers handler det vel også meget om at du får givet dem et realistisk billede af dit barn, og hvis der er nogle specielle behov at du får dem sagt og i kan finde en måde at imødekomme det på i fællesskab.  For i får en lige så go vugger som vi har 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.