Knust skærm på HTC one x..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Dorthe1986

Hej piger...

Jeg er så uheldig, at der lige faldt en glasskål ned på min htc one x, der lå på køkkenbordet her til aften Så ja nu er skærmen knust

Ved i om man kan få det repareret et sted, hvor det altså ikke koster, ja hold lige fast, 2000 kr?!?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Dorthe1986

slet ingen?

Anmeld

18. december 2012

2babygirls

Dorthe1986 skriver:

Hej piger...

Jeg er så uheldig, at der lige faldt en glasskål ned på min htc one x, der lå på køkkenbordet her til aften Så ja nu er skærmen knust

Ved i om man kan få det repareret et sted, hvor det altså ikke koster, ja hold lige fast, 2000 kr?!?!

Hold da op, troede det der gorilla glas kunne holde til alt!!

Da min lille fis tabte min mobil, kørte min mand den ind til nogen i århus. Og kunne de ikke lave fejlen skulle man ikke give noget for deres tid. Men mener de max tager 200-300..

Kan lige undersøge det hvis du vil kører så langt

Anmeld

18. december 2012

Dorthe1986

Baby2påvej skriver:

Hold da op, troede det der gorilla glas kunne holde til alt!!

Da min lille fis tabte min mobil, kørte min mand den ind til nogen i århus. Og kunne de ikke lave fejlen skulle man ikke give noget for deres tid. Men mener de max tager 200-300..

Kan lige undersøge det hvis du vil kører så langt

Ja men en tung gladsskål fra Rosendahl kunne den ikke lige klare... Men har fået den ordnet. Skulle til aalborg i dag, så tog lige ind på et mobilværksted og 2 timer senere var den hel igen

Men tusind tak fordi du tog dig tid til at svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.