Skulle have haft min mens i dag.. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Laver den her anonym men håber i vil svare alligevel

Havde min sidste mens d. 30 november. og i følge min mobil (som jeg har opdateret med mine menstruationer) påstår den at jeg skulle have haft min mens i dag.. Men intet er sket.. Plejer at have brunt udflåd op til 2 dage før jeg får min mens, men det er heller ikke kommet endnu.. Prøvede at teste i morges men negativ..

Har haft kvalme, halsbrand og sure opstød, gået meget på toilet, haft ondt i lænden, lidt stikken i underlivet, er sulten meget af dagen, og nu har jeg haft det som om jeg har sidestik i begge sider.. ved dog ikke om det overhovedet er et tegn?? Kan jeg godt være gravid? det føltes som om jeg havde ægløsning d. 6 december og vi havde haft sex 2 dage inden..

Og hvis det skulle være tilfældet at jeg var gravid ville det så kunne skade fosteret at få lavet en underlivs undersøgelse for skal nemlig have lavet sådan en på torsdag..?

Hvor længe bør jeg vente til jeg tester igen hvis mens ikke indtræffer? Hader ventetiden!

Glædelig jul derude og tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

henh01

`Du kan jo sagtens tage en test nu her..

Ved ike om det skader med undersøgelsen, men det kommer vel an på hvad du skal have lavet

Anmeld

17. december 2012

AnnaK89

Men så har du jo kun haft en cyklus på 17-18 dage?
Det er jo ikke længe?

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Men så har du jo kun haft en cyklus på 17-18 dage?
Det er jo ikke længe?

min længste cyklus har indtil videre kun været på 20 dage siden p-pille stop så finder det ikke unormalt at den ikke er så lang.. Men kan godt være jeg skal vente et par dage endnu?

Anmeld

17. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

min længste cyklus har indtil videre kun været på 20 dage siden p-pille stop så finder det ikke unormalt at den ikke er så lang.. Men kan godt være jeg skal vente et par dage endnu?

Må jeg spørge hvornår du stoppede på p-piller?

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

`Du kan jo sagtens tage en test nu her..

Ved ike om det skader med undersøgelsen, men det kommer vel an på hvad du skal have lavet

Det er bare en hel normal undersøgelse lægen skal vist ikke lave noget som sådan

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Må jeg spørge hvornår du stoppede på p-piller?

mener det var d. 20 oktober har ikke lige min kalender hos mig nu

Anmeld

17. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

mener det var d. 20 oktober har ikke lige min kalender hos mig nu

Okay, for det kan nemlig taget op til et halvt år, før hormonerne er ude af kroppen, så det er slet ikke sikkert din cyklus er regelmæssig endnu.
Men ville da teste for en sikkerheds skyld

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Okay, for det kan nemlig taget op til et halvt år, før hormonerne er ude af kroppen, så det er slet ikke sikkert din cyklus er regelmæssig endnu.
Men ville da teste for en sikkerheds skyld

Det kan du selvfølgelig have helt ret i, men når jeg testede negativ i morges hvornår bør jeg så vente med at teste til igen?

Anmeld

17. december 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Det kan du selvfølgelig have helt ret i, men når jeg testede negativ i morges hvornår bør jeg så vente med at teste til igen?

Ja så ville jeg vente nogle dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.