Hvilke kommuner er billige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Peanut

Vi har planer om at flytte i løbet af næste år, hvis det rent økonomisk kan lade sig gøre 

Vi ejer hus nu, og vil også gerne købe et igen - og kunne jo ligeså godt finde en kommune med lave priser, frem for en med dyre.

Her tænker jeg på et program jeg engang så for længe siden, hvor de havde undersøgt priserne i kommunerne, og fundet frem til de billigste og dyreste kommuner.

Der var blandt andet skatter, kvadratmeter- og dagpleje/børnehavepriser med i beregningen.

Er der nogle der kender til en hjemmeside hvor man kan slå alle kommuner op?

Har googlet lidt, men kan kun finde de 5 billigste og de 5 dyreste, og der er de kommuner jeg kigger på ikke lige med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

FrkZier

Vi har planer om at flytte i løbet af næste år, hvis det rent økonomisk kan lade sig gøre 

Vi ejer hus nu, og vil også gerne købe et igen - og kunne jo ligeså godt finde en kommune med lave priser, frem for en med dyre.

Her tænker jeg på et program jeg engang så for længe siden, hvor de havde undersøgt priserne i kommunerne, og fundet frem til de billigste og dyreste kommuner.

Der var blandt andet skatter, kvadratmeter- og dagpleje/børnehavepriser med i beregningen.

Er der nogle der kender til en hjemmeside hvor man kan slå alle kommuner op?

Har googlet lidt, men kan kun finde de 5 billigste og de 5 dyreste, og der er de kommuner jeg kigger på ikke lige med.

måske det ville hjælpe hvis du lige kort skrev bare nooogenlunde hvor i danmark det skal være

men jeg kan sige dig så meget som at Herlev kommune i Kbh IKKE er billig, dejlig - men dyr håhå

Anmeld

18. december 2012

Peanut

FrkZier skriver:

måske det ville hjælpe hvis du lige kort skrev bare nooogenlunde hvor i danmark det skal være

men jeg kan sige dig så meget som at Herlev kommune i Kbh IKKE er billig, dejlig - men dyr håhå

Jamen det er jo det vi ikke er helt fast besluttet på endnu, og derfor jeg ville finde en hjemmeside med det 

For nytter ikke at snakke om 5 kommuner, hvis vi nu kigger på huse i 10 

Men det bliver nok et sted på Sjælland 

Anmeld

18. december 2012

Peanut

Fandt noget med skatter, kirkeskat og grundskyld http://www.skm.dk/tal_statistik/kommuneskatter/9109.html 

Så mangler jeg bare noget med dagpleje/børnehaver og det kommer der på dr i aften kl 20 - så der må jeg hellere følge med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.