Er forvirret, nogle der kan hjælpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger! Jeg er anonym, da det stadig er en hemmelighed at vi er igang

Jeg er på dag 38 i min cyklus (de svinger fra mellem 31-55 dage), og har nu 4 dage i træk testet positiv på ÆL tests! Vi har selvfølgelig sexet løs. Men det der undrer mig er at de fortsætter med at være positive! og endda bliver mere positive! Den på det første billede er fra første dag jeg testede positiv, og det sidste billede er fra den jeg lige har taget.

Er der nogen der ved hvorfor jeg bliver ved med at teste positiv, og hvorfor de endda bliver mere positive? .. 

Det skal lige siges at jeg aldrig har testet positiv på en ÆL før!

Håber på nogle svar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Tullepoder

Nu ved jeg ikke meget om ÆL test, har aldrig taget en men synes at have læst herinde at, hvis kontrol stregen ikke bliver lige så tydelig som test stregen, er den ikke positiv ??

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Nu ved jeg ikke meget om ÆL test, har aldrig taget en men synes at have læst herinde at, hvis kontrol stregen ikke bliver lige så tydelig som test stregen, er den ikke positiv ??

Tak for svar

Det har jeg ikke hørt før. Jeg har bare hørt at teststregen skal være ligeså tydelig, eller mere tydelig før den er positiv 

Men det ville da give mening hvis de var negative

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej piger! Jeg er anonym, da det stadig er en hemmelighed at vi er igang

Jeg er på dag 38 i min cyklus (de svinger fra mellem 31-55 dage), og har nu 4 dage i træk testet positiv på ÆL tests! Vi har selvfølgelig sexet løs. Men det der undrer mig er at de fortsætter med at være positive! og endda bliver mere positive! Den på det første billede er fra første dag jeg testede positiv, og det sidste billede er fra den jeg lige har taget.

Er der nogen der ved hvorfor jeg bliver ved med at teste positiv, og hvorfor de endda bliver mere positive? .. 

Det skal lige siges at jeg aldrig har testet positiv på en ÆL før!

Håber på nogle svar

Hmm jeg kan da godt forstå du er forvirret 

Jeg har også bare hørt at teststegen skal være ligeså eller tydligere end kontrolstregen. Kontrolstregen er den øverste ikke? 

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Hmm jeg kan da godt forstå du er forvirret 

Jeg har også bare hørt at teststegen skal være ligeså eller tydligere end kontrolstregen. Kontrolstregen er den øverste ikke? 

Tak for svar

Jo, kontrolstregen er den øverste. Det der undrer mig mest, er at de bliver mere og mere tydeligere  Jeg troede at koncentrationen af LH ville falde, efter den første positive test ..

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Tak for svar

Jo, kontrolstregen er den øverste. Det der undrer mig mest, er at de bliver mere og mere tydeligere  Jeg troede at koncentrationen af LH ville falde, efter den første positive test ..

Det er også meget mystisk  

for at det er et godt tegn

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Det er også meget mystisk  

for at det er et godt tegn

Ja, det syntes jeg nemlig også! Men jeg håber også det måske kunne være et godt tegn! 

har de sidste 2 dage haft voldsomme mens smerter, og lidt småondt i brysterne.. Så måske vi er heldige denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.