har man Ægløsning med positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. december 2012

pcoramt

Hej d´damer

Jeg ved godt det lyder underligt, men jeg havde en MA for 5 uger siden og har siden testet svag positiv på ÆL teste. Jeg ved godt at ÆL teste reagerer på HCG. Men sagen er den at mine ÆL teste har været positive men meget svagt. (så formoder bare at det er det sidste HCG) Så tog jeg lige en ÆL test i dag, og den var så klar positiv med det samme og lige tydelige streger. Hvis jeg har ÆL er man så sikker på at der er brugbare æg? eller kan det pludselig være fals positiv?
HJÆÆÆLP!!

jeg har fået taget en blodprøve i dag for at få målt mit HCG men får jo først svar i morgen efter kl. 14.. og har ingen tålmodighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

come2

pcoramt skriver:

Hej d´damer

Jeg ved godt det lyder underligt, men jeg havde en MA for 5 uger siden og har siden testet svag positiv på ÆL teste. Jeg ved godt at ÆL teste reagerer på HCG. Men sagen er den at mine ÆL teste har været positive men meget svagt. (så formoder bare at det er det sidste HCG) Så tog jeg lige en ÆL test i dag, og den var så klar positiv med det samme og lige tydelige streger. Hvis jeg har ÆL er man så sikker på at der er brugbare æg? eller kan det pludselig være fals positiv?
HJÆÆÆLP!!

jeg har fået taget en blodprøve i dag for at få målt mit HCG men får jo først svar i morgen efter kl. 14.. og har ingen tålmodighed.

Du kan sagtens have ægløsning nu.

Jeg fik ÆL 14 dage efter min SA

Anmeld

17. december 2012

pcoramt

Tak for dit svar.. Ved du om man har en ægløsning hvis man tester positivt? Altså mindst 1 brugbart æg ?

Anmeld

17. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej du kan ikke være sikker på der er æg i folliklen,LH hormonet reagere ene og alene på størrelsen på folliklen,og ikke på om der er æg inden i den.

Lige som i behandling,er der i naturlig cyklus,som udgangspunkt kun æg i ca. 80% af alle follikler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.