Prøvet i 6 måneder, nu vil lægen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg var ved læge med min datter i dag og jeg nævnte at vi har prøvet at gøre hende til storesøster i 6 måneder, men at der ikke er sket noget.

Jeg siger at jeg godt ved at det ikke er så lang tid og jeg får jo mine menstruationer og min cyklus ligger på 28-33 dage hver gang.

Hun siger så at man faktisk godt kan få sin menstruation uden at have haft ægløsning Så er det bare en anden slags blødning (et langt fint ord).

Så nu skal jeg have en UG, en skanning og der skal tages blodprøver.

Vi skal have prøvet i 1 år før vi kan få hjælp, men det er da rart lige at få tjekket alt (forhåbentlig) er ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Anonym trådstarter

17. december 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg var ved læge med min datter i dag og jeg nævnte at vi har prøvet at gøre hende til storesøster i 6 måneder, men at der ikke er sket noget.

Jeg siger at jeg godt ved at det ikke er så lang tid og jeg får jo mine menstruationer og min cyklus ligger på 28-33 dage hver gang.

Hun siger så at man faktisk godt kan få sin menstruation uden at have haft ægløsning Så er det bare en anden slags blødning (et langt fint ord).

Så nu skal jeg have en UG, en skanning og der skal tages blodprøver.

Vi skal have prøvet i 1 år før vi kan få hjælp, men det er da rart lige at få tjekket alt (forhåbentlig) er ok

Krydser for der snart sker noget, så i kan få en mere. Det må være frustrerende at det virker som om systemet virker, men så sker der alligevel bare ikke noget

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Krydser for der snart sker noget, så i kan få en mere. Det må være frustrerende at det virker som om systemet virker, men så sker der alligevel bare ikke noget

Nemlig og tak

Anmeld

18. december 2012

tweety2060

Dejligt at lægen er lydhør og vil starte undersøgelser op. Men troede faktisk ikke man kunne få hjælp i det offentlige når man har et barn
Men giv da gerne en update

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Dejligt at lægen er lydhør og vil starte undersøgelser op. Men troede faktisk ikke man kunne få hjælp i det offentlige når man har et barn
Men giv da gerne en update

Ja det er rigtig dejligt, troede bare vi ville få besked på at være tålmodige..

Det troede jeg heller ikke, men det sagde hun

Tak, det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.