Det forstår jeg ikke, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

En ÆL test kan godt kryds reagere på HCG,og idet du har haft en positiv test d.3/12,kan du først regne med ÆL d.5/12,og dermed har du test dag d. 19/12,så altså er du kun 3+5,og det kan forklare hvorfor din G-test er negativ,da den kræver langt større mængde HCG,for at blive positiv. 

Men der kan nu også være mange andre årsager til den positiv test. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

minskat

Man kan godt få en positiv ægløsningstest hvis man er gravid det prøvede jeg i går .. Jeg er nemlig gravid og ville lige prøve , og det kunne jeg !

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

tror vist det er noget med vis man er gravid kan man godt få en falsk positiv æl test syntes jeg at jeg har læst og der er mange der først kan teste positiv g-test 4+

Må væbne mig med tålmodighed og prøve at teste sidst på ugen hvs mens blir væk

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

minskat skriver:

Man kan godt få en positiv ægløsningstest hvis man er gravid det prøvede jeg i går .. Jeg er nemlig gravid og ville lige prøve , og det kunne jeg !

EJ, så håber jeg godt nok det er der, hvor langt er du henne?

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

En ÆL test kan godt kryds reagere på HCG,og idet du har haft en positiv test d.3/12,kan du først regne med ÆL d.5/12,og dermed har du test dag d. 19/12,så altså er du kun 3+5,og det kan forklare hvorfor din G-test er negativ,da den kræver langt større mængde HCG,for at blive positiv. 

Men der kan nu også være mange andre årsager til den positiv test. 

Prøver at væbne mg med tålmodighed indtil fredag, og prøver at teste gtest der, hvis mens (forhåbentlig) ikke kommer

Tak

Anmeld

17. december 2012

Bertris

en ægløsningstest vil vise positiv i starten af graviditeten (har selv testet

Men det kan være at dit hcg niveau ikke er  højt nok til at kunne måles på g test  

det er forskelligt hvor hurtigt man producere homonet  

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

en ægløsningstest vil vise positiv i starten af graviditeten (har selv testet

Men det kan være at dit hcg niveau ikke er  højt nok til at kunne måles på g test  

det er forskelligt hvor hurtigt man producere homonet  

HÅBER jeg er rigtigt, er også kun  3+ så må vænbe mig og se om jeg kan vente med at teste til torsdag eller fredag

Anmeld

17. december 2012

Bertris

Anonym skriver:

HÅBER jeg er rigtigt, er også kun  3+ så må vænbe mig og se om jeg kan vente med at teste til torsdag eller fredag

for dig  

Man kan jo altid håbe på det bedste  

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Bertris skriver:

for dig  

Man kan jo altid håbe på det bedste  

Jaaaa

Håber jeg, for så er der en grund til min mave er SÅ oppustet og jeg prutter hele tiden

Anmeld

17. december 2012

minskat

Jeg er 6 uger henne i dag .. og mine test bliver med det samme positive , inden jeg overhovedet er færdig med at tisse på pinden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.