farvel sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. december 2012

hannetheis

Hvornår stoppede jeres børn med at bruge sut.

Har en søn på 20 mdr som konstant smider sin sut i skraldespanden, toilettet eller fodrer vores marsvin med den.
Så overvejer at tage kampen her mellem jul og nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

An&Jo

hannetheis skriver:

Har en søn på 20 mdr som konstant smider sin sut i skraldespanden, toilettet eller fodrer vores marsvin med den.

Min dreng er 2 år og 8mdr nu, men for en måneds tid siden tog jeg bare sutten uden varsel fordi han blev ved med at gå og bide den over..

Han spurgte efter den enkelte gange, men nu har han glemt alt om den..

Måske du er heldig at dit barn reagere sådan også, men ellers så synes jeg da du skal tage kampen når han ikke helt ved hvor den hører hjemme..

Anmeld

17. december 2012

Benjamins'mor

Min søn er 23 mdr.

Vi har ikke smidt den helt endnu.

Han får den indimellem herhjemme hvis han er pylret eller syg.

Og ellers får han den som regelt kun når han skal sove. Dagplejen giver ham den kun når han skal sove.

Anmeld

17. december 2012

Maise86

Min datter var 3 da hun afleverede sutten. Hun var meget knyttet til den og sov altid med en sut i munden og en i hver hånd.

Vi havde ikke travlt med at hun skulle af med den og da vo havde afleveret sutten har hun aldrig spurgt efter den. Hun var stor nok til at forstå det var en definitiv beslutning

Min søn, der bliver 2 imorgen er ikke i nærheden af at være færdig med at bruge den. Han har brug for den til at falde til ro

Anmeld

17. december 2012

th

hannetheis skriver:

min bror har en søn der var 2½ sidste jul og der kom julemanden på besøg, og der fik han en gave og så spurgte julemanden om han ikke skulle gemme sutterne til næste gang han kom og det sagde han ja til, han har spurgt til dem 2 gange, og der måtte vi jo sige at julemanden havde dem. og han først kom til jul.

for en uge siden siger han så, far jeg vil altså ikke have sutterne igen når julemanden kommer.... (sjovt at han husker det)

Anmeld

17. december 2012

Laulund87

Min datter er 3 år og hun smed den for en måned siden

Hun var meget afhængig af den når hun skulle sove og når hun var træt/ked af det, men vi havde længe snakket om at alle sutterne skulle sendes til julemanden. Så jeg puttede alle sutterne i en pose, Maria tegnede en tegning og vi sendte dem. Hun fik en kaninbamse der skulle passe på hende i stedet for sutterne. Hun har lige gået et diplom retur fra julemanden og hun er så stolt

Det er gået over al forventning og hun har ikke nævnt dem én gang. Hun fandt endda en jeg havde overset, ups! Men hun smed den bare ud. Store pige

Anmeld

17. december 2012

hannetheis

Maise86 skriver:

Min datter var 3 da hun afleverede sutten. Hun var meget knyttet til den og sov altid med en sut i munden og en i hver hånd.

Vi havde ikke travlt med at hun skulle af med den og da vo havde afleveret sutten har hun aldrig spurgt efter den. Hun var stor nok til at forstå det var en definitiv beslutning

Min søn, der bliver 2 imorgen er ikke i nærheden af at være færdig med at bruge den. Han har brug for den til at falde til ro

Det har han os meget. Men syntes os det er træls han altid smider dem væk.
Vi prøver kun at han får den når han skal sove, men han har bare behov for den til at vågne med og hygge når han kommer fra institution. Det er hans middel til at slappe af

Anmeld

17. december 2012

hannetheis

An&Jo skriver:

OOvOve

Min dreng er 2 år og 8mdr nu, men for en måneds tid siden tog jeg bare sutten uden varsel fordi han blev ved med at gå og bide den over..

Han spurgte efter den enkelte gange, men nu har han glemt alt om den..

Måske du er heldig at dit barn reagere sådan også, men ellers så synes jeg da du skal tage kampen når han ikke helt ved hvor den hører hjemme..

Overvejer også meget at gøre det her mellem jul og nytår. Men han bruger den bare meget til at finde ro efter en dag i institution

Anmeld

17. december 2012

hannetheis

Benjamins'mor skriver:

Min søn er 23 mdr.

Vi har ikke smidt den helt endnu.

Han får den indimellem herhjemme hvis han er pylret eller syg.

Og ellers får han den som regelt kun når han skal sove. Dagplejen giver ham den kun når han skal sove.

Det gør han primær også men han bruger den også til at finde ro efter en dag i institution

Anmeld

17. december 2012

hannetheis

Laulund87 skriver:

Min datter er 3 år og hun smed den for en måned siden

Hun var meget afhængig af den når hun skulle sove og når hun var træt/ked af det, men vi havde længe snakket om at alle sutterne skulle sendes til julemanden. Så jeg puttede alle sutterne i en pose, Maria tegnede en tegning og vi sendte dem. Hun fik en kaninbamse der skulle passe på hende i stedet for sutterne. Hun har lige gået et diplom retur fra julemanden og hun er så stolt

Det er gået over al forventning og hun har ikke nævnt dem én gang. Hun fandt endda en jeg havde overset, ups! Men hun smed den bare ud. Store pige

Tænkere også det er nemmest når de er ældre.
Min er 20 mdr og forstår jo ikke hvorfor den ikke er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.