Kan jeg være graivd alligevel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

ar l taget en test, negativ, ville være i 3+5 (ca), hvis der er gevindst

er det for tidligt at teste?

Jeg har ikke den samme "murren" bagerst i underlivet som jeg lejer ved forventet mens, men har en "stikken/prikken" foran i underlivet...

Ved mine andre graviditeter, har jeg aldrig haft nogle symåtomer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Msommerbarn

Jeg kunne ikke teste positiv der, jeg testede positiv første gang i uge 5 men der gik også meget mere end de minutter der står man skal vente, ventede en hel dag og da jeg kom hjem var der en meget meget svag streg jeg testede så igen den efterfølgende dag det var først efter 7-8 min jeg kunne begynde at anestregen også på 3 dagen kom en lidt mere tydelig streg men så inden for tidsrummet, så jeg tror ikke du kan teste positiv endnu !  

Men du kan gi det et forsøg også et forsøg en uge eller to efter ?

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Msommerbarn skriver:

Jeg kunne ikke teste positiv der, jeg testede positiv første gang i uge 5 men der gik også meget mere end de minutter der står man skal vente, ventede en hel dag og da jeg kom hjem var der en meget meget svag streg jeg testede så igen den efterfølgende dag det var først efter 7-8 min jeg kunne begynde at anestregen også på 3 dagen kom en lidt mere tydelig streg men så inden for tidsrummet, så jeg tror ikke du kan teste positiv endnu !  

Men du kan gi det et forsøg også et forsøg en uge eller to efter ?

Selvfølgelig kan jeg det, tror bare man går ldt og tænker, at nu er man get over tid, så vil man bare meget gerne vide det

Mange tak for svar

Anmeld

17. december 2012

Msommerbarn

Kender det godt (;

Min veninde er gravid og sagde sådan i spas om jeg ikke lige ville tage en test og den var negativ og det var isig selv fint nok, men så blev jeg alligevel urolig da jeg i halvanden måned ikke havde haft min mens... Så hun prikker til mig igen og den var god nok nogle uger efter :-)

Men

Krydser fingre for der er gevinst så

Anmeld

17. december 2012

onlyme

Anonym skriver:

ar l taget en test, negativ, ville være i 3+5 (ca), hvis der er gevindst

er det for tidligt at teste?

Jeg har ikke den samme "murren" bagerst i underlivet som jeg lejer ved forventet mens, men har en "stikken/prikken" foran i underlivet...

Ved mine andre graviditeter, har jeg aldrig haft nogle symåtomer

tidligst har jeg tæstet 4+2,. Men mit hcg niveu er også godt,. minestreger kommer efter ingen tid,. ''vandet'' rander ned også pling med det samme2 røde streger
for den er der om noget tifd

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Msommerbarn skriver:

Kender det godt (;

Min veninde er gravid og sagde sådan i spas om jeg ikke lige ville tage en test og den var negativ og det var isig selv fint nok, men så blev jeg alligevel urolig da jeg i halvanden måned ikke havde haft min mens... Så hun prikker til mig igen og den var god nok nogle uger efter :-)

Men

Krydser fingre for der er gevinst så

Håber

1000 tak

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

onlyme skriver:

tidligst har jeg tæstet 4+2,. Men mit hcg niveu er også godt,. minestreger kommer efter ingen tid,. ''vandet'' rander ned også pling med det samme2 røde streger
for den er der om noget tifd

Håber, men er ikke sikker på min cyklus, da jeg kun har skrevet ned de sidste 2 mdrs 1. mens dag, så har regnet mig frem til mens via dem, men de er nok ikke 100% troværdige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.