syge børn mor og far ikke sammen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.
jeg skriver anonymt da jeg ikke ved om min søns far eller hans kæreste er her på siden.

Jeg blev i dag ringede op af vores DP om at vores søn er syg. Jeg skynder mig så ned for at hente ham.
Da jeg kommer der ned snakker jeg så med DP og hun fortæller at min søn har haft feberkramper i weekenden da han havde været hjemme hos sin far og hans kæreste.

Men det har jeg ikke fået noget af vide om hvilket jeg ville mene at det er normalt at fortælle eller er det bare mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

MaleneG

Anonym skriver:

Hej piger.
jeg skriver anonymt da jeg ikke ved om min søns far eller hans kæreste er her på siden.

Jeg blev i dag ringede op af vores DP om at vores søn er syg. Jeg skynder mig så ned for at hente ham.
Da jeg kommer der ned snakker jeg så med DP og hun fortæller at min søn har haft feberkramper i weekenden da han havde været hjemme hos sin far og hans kæreste.

Men det har jeg ikke fået noget af vide om hvilket jeg ville mene at det er normalt at fortælle eller er det bare mig ?

Jeg ville da godt nok blive stik tosset, skuffet, og ked af ikke at have fået oplyst at mit barn var/er syg under opholdet hos den anden forældre. 

Synes du skal tage en snak med far, og forklare du meget gerne have besked når barnet er syg, uanset omstændighederne.

Går ud fra du jo også oplyser ham, når barnet er hos dig, og bliver syg? 

Anmeld

17. december 2012

An&Jo

her snakker vi for det meste altid om sygdom..

Skal da ærligt indrømme at jeg ikke altid får underrettet faren medmindre det er lige op til hans weekend, men for det meste husker jeg det da..

Men vil da mene at feberkramper er ret alvorlige og derfor ville det være noget af det der bestemt ville blive nævnt..

Anmeld

17. december 2012

klmf

En enkelt gang opkast, tynd mave eller lignende kan jeg forstå at man kan komme til at glemme at nævne. Men feberkramper?? Nej, det er ret så vigtig en information at give!

Har han haft det før? Tænker bare, at da bassen havde feberkramper ringede vi 112 og kom ind til observation. Jeg ville da ikke bare se kramperne og gøre ingenting - han må da som minimum have snakket med vagtlægen?? Ej, jeg synes faktisk det lyder helt skørt at han ikke fortæller dig sådan noget

Anmeld

17. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvorfor spørge du ikke bare faren om hvorfor han ikke fik fortalt det?

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

En enkelt gang opkast, tynd mave eller lignende kan jeg forstå at man kan komme til at glemme at nævne. Men feberkramper?? Nej, det er ret så vigtig en information at give!

Har han haft det før? Tænker bare, at da bassen havde feberkramper ringede vi 112 og kom ind til observation. Jeg ville da ikke bare se kramperne og gøre ingenting - han må da som minimum have snakket med vagtlægen?? Ej, jeg synes faktisk det lyder helt skørt at han ikke fortæller dig sådan noget

Nej han har ikke haft det før og hans far viste ikke noget om det da det var hans kæreste der var hjemme med ham og så havde hun bare ringede til hendes læge

Anmeld

17. december 2012

klmf

Anonym skriver:

Nej han har ikke haft det før og hans far viste ikke noget om det da det var hans kæreste der var hjemme med ham og så havde hun bare ringede til hendes læge

Tror ikke jeg 'bare' kunne nøjes med at ringe til egen læge, hvis jeg havde et barn der ikke var mit eget i min varetægt og det fik feberkramper I hvert fald hvis det var første gang, det var måske noget andet hvis det var gentagne gange og forældrene var trygge ved at barnet ikke blev set af en læge.

Jeg kunne ikke lade den passere, ville ikke være tryg ved at den kæreste skulle passe mit barn

Kan det være overdrevet med de feberkramper? Altså, jeg synes også det lyder mærkeligt at en praktiserende læge ikke vil se et barn med førstegangs feberkramper

Anmeld

17. december 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Hej piger.

Vil mene at det er helt almindeligt at man som forældre ( der bor hver for sig) kort fortæller, hvordan weekenden har været - og især når barnet har haft noget så alvorligt som feberkramper.

Synes da at du skal kontakte faren og fortælle at du ønsker at vide sådanne ting.

/Fenja

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Tror ikke jeg 'bare' kunne nøjes med at ringe til egen læge, hvis jeg havde et barn der ikke var mit eget i min varetægt og det fik feberkramper I hvert fald hvis det var første gang, det var måske noget andet hvis det var gentagne gange og forældrene var trygge ved at barnet ikke blev set af en læge.

Jeg kunne ikke lade den passere, ville ikke være tryg ved at den kæreste skulle passe mit barn

Kan det være overdrevet med de feberkramper? Altså, jeg synes også det lyder mærkeligt at en praktiserende læge ikke vil se et barn med førstegangs feberkramper

Jeg kan heller ikke forstå at hun siger at det var feberkramper og forstår da slet ikke at hun ikke har ringede 112

Jeg har meget svært ved at skulle finde min tillid til at hun skal være alene med ham igen

Anmeld

17. december 2012

Aagaard

Anonym skriver:

Hej piger.

Det skal da selfølgelig overbringes - idet gentagne feberkramper skal behandles!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.