Holdbarhed på risengrød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.116 visninger
7 svar
1 synes godt om
17. december 2012

Victoria2013

Vi fik risengrød til aftensmad i torsdags og der var en god rest tilbage, som jeg kom i en bøtte i køleskabet, så vi kunne lave klatkager af resterne... det har vi bare ikke fået gjort i weekenden og nu tænker jeg på, om det mon stadig kan bruges i dag?

Ville I bruge det i dag? Det lugter ikke dårligt eller noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

JS<3

Kia2013 skriver:

Vi fik risengrød til aftensmad i torsdags og der var en god rest tilbage, som jeg kom i en bøtte i køleskabet, så vi kunne lave klatkager af resterne... det har vi bare ikke fået gjort i weekenden og nu tænker jeg på, om det mon stadig kan bruges i dag?

Jeg ved ikke om det kan holde sig.

men jeg havde altså smidt det ud, jeg ville højest gemme det i to dage.

og nu fik jeg jo lyst til risengrød (;

Anmeld

17. december 2012

Victoria2013

JS<3 skriver:

Jeg ved ikke om det kan holde sig.

men jeg havde altså smidt det ud, jeg ville højest gemme det i to dage.

og nu fik jeg jo lyst til risengrød (;

Jeg plejer som regel højst at gemme maden i 3 dage, men det er der jo så også gået... men... ih... tænker bare på om det ikke er ok alligevel...

Anmeld

17. december 2012

JS<3

Kia2013 skriver:

Jeg plejer som regel højst at gemme maden i 3 dage, men det er der jo så også gået... men... ih... tænker bare på om det ikke er ok alligevel...

okay (:

prøv smag på det, det jo bare opvarmet mælk kunne godt forstille mig at det ikke holder sååh længe, uden at vide det

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg havde ikke gjort det. I mine øjne er det en kæmpe chance at tage. Selvom det har været på køl, er der jo nok bakterier i det som har formeret sig

Altså, jeg ANER det ikke..

Anmeld

17. december 2012

Team Putte

Kia2013 skriver:

Jeg havde ik gjort det

Max 2 dage i køleskabet.. Det er de færreste ting der kan holde sig længere tid end det..

Anmeld

17. december 2012

B&J

jeg siger også altid MAX 2 dage i køleskabet

Anmeld

17. december 2012

Victoria2013

Tror det ryger ud så... og så må jeg bare huske at fryse det næste gang, så er man da mere sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.