Løgne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Min søster og jeg har altid været pyt og pande... I august fik hun en kæreste som hun nærmest flyttede ud til med det samme... I 3 mdr. Så viste det sig at han tit brændte S af for at tage i byen... Og mange andre ting som var underlige... 

Han ville bl.a ik møde os, S's familie... Den dag det endelig kom i hus, synes han de skulle ha kæreste dag... Det endte ud i at han svinede S til og hun flyttede ud.... 

Virkede desperat fra hans side ... 

Så valgte hun at gå helt fordi der havde været rigtig mange svigt fra hans side osv så igår blev S indlagt, og det viste sig hun var ude ved ham, og han kørte hende på sygehuset, og de viser sig at de sidste 3 uger har hun værEt ved ham og løjet overfor os. Har konfronteret hende flere gange, fordi jeg har følt hun løj... Men hun har nægtet... Kan slet ik se hende i øjnene nu... Er ked, skuffet og føler ik jeg kan stole på hende længere.... 

Hvad ville i sige/gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Camillos

Anonym skriver:

Min søster og jeg har altid været pyt og pande... I august fik hun en kæreste som hun nærmest flyttede ud til med det samme... I 3 mdr. Så viste det sig at han tit brændte S af for at tage i byen... Og mange andre ting som var underlige... 

Han ville bl.a ik møde os, S's familie... Den dag det endelig kom i hus, synes han de skulle ha kæreste dag... Det endte ud i at han svinede S til og hun flyttede ud.... 

Virkede desperat fra hans side ... 

Så valgte hun at gå helt fordi der havde været rigtig mange svigt fra hans side osv så igår blev S indlagt, og det viste sig hun var ude ved ham, og han kørte hende på sygehuset, og de viser sig at de sidste 3 uger har hun værEt ved ham og løjet overfor os. Har konfronteret hende flere gange, fordi jeg har følt hun løj... Men hun har nægtet... Kan slet ik se hende i øjnene nu... Er ked, skuffet og føler ik jeg kan stole på hende længere.... 

Hvad ville i sige/gøre???

Altså hun har nok ikke turde fortælle jer det fordi hun ikke har magtet at høre på hvor dumt i synes det er at de er sammen igen ... Hun har nok ikke løjet for at lyve, men løjet for at beskytte sig selv og sine følelser uden at skulle have skæld ud for at have en upopulær kæreste ? 

Nu er din søster altså indlagt og jeg havde da bekymret mig mere over hendes tilstand og hvorfor hun er indlagt, end om hun er sammen med ham igen. 

Hvis du ikke opfører sig så bearbrejdende over for hende kunne det være hun ville åbne op og fortælle dig om hendes følelser.. 

Det er hvad jeg tænker ? ...  Ikke for at være negativ men det er sådan jeg ser tingene .. Jeg håber da på at han ændrer sig til det bedere og tør at se jer i øjnene en dag. 

God bedering med din søs-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.