At vedhæfte et cv til jobsøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

wamse

Jeg er inde og søge 1 millionmilliard forskellige jobs som ufaglært, og ved coop skal jeg vedhæfte et cv i det elektroninske ansøgning, men dette cv er det bare det man har inde på Jobnet fx? For når man vælger den så viser den jo også alle de stillinger man er interresseret i generelt, og det har Coop vel ingen interresse i
Christ nogle ting synes jeg bare er bøvlet, føler mig total dum når jeg ikke kan finde ud af sådanne ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Cris

Du vedhæfter dit CV som du har gemt i din computer som WordDocument, ikke? Når man søger job og sender en ansøgning til en email addresse, man sender både ansøgning og CVet på WordDocument. Det kunne være, at de mener noget andet, men det er det jeg har gjord med mine mange ansøgning jeg har sent før...

Anmeld

12. juni 2009

ekzunz

Har du ikke et cv liggende i fx. word format? Det plejer at være sådan et de efterlyser. Hvis du ikke har et, så prøv at google, så kan man finde en masse skabeloner, så det er lidt nemmere at gå til.

Held og lykke med jobsøgningen

Anmeld

12. juni 2009

linemus

Jeg synes, du selv skal skrive dit CV og vedhæfte det. Det der ligger på jobnet er alt for detaljeret og enormt rodet, så det er ikke egnet til at dele ud af.

Hvis du har svært ved det, har jeg nogle links til sider, der kan hjælpe (jeg har dem bare nedenunder og er lettere doven, så sig lige til, hvis du vil have dem).

Line

Anmeld

12. juni 2009

wamse

linemus skriver:

Jeg synes, du selv skal skrive dit CV og vedhæfte det. Det der ligger på jobnet er alt for detaljeret og enormt rodet, så det er ikke egnet til at dele ud af.

Hvis du har svært ved det, har jeg nogle links til sider, der kan hjælpe (jeg har dem bare nedenunder og er lettere doven, så sig lige til, hvis du vil have dem).

Line

Vil gerne bede om dem
Men når jeg ikke har word på pc´eren, hvad gør man så?

Anmeld

12. juni 2009

linemus

Har du ikke et andet tekstprogram?

Anmeld

12. juni 2009

wamse

linemus skriver:

Har du ikke et andet tekstprogram?

jo works, men har prøvet før at vedhæfte en ansøgning fra works, og det godkender de ikke som gyldig format

Anmeld

12. juni 2009

ekzunz

wamse skriver:

Vil gerne bede om dem
Men når jeg ikke har word på pc´eren, hvad gør man så?

Så installerer du det her, og vupti har du tekstbehandling - helt gratis

hov linket virker vist ikke, men så kan du lige kopiere det istedet, jeg har hentet det fra skolens forældreportal....

http://da.openoffice.org/

Anmeld

12. juni 2009

linemus

wamse skriver:

jo works, men har prøvet før at vedhæfte en ansøgning fra works, og det godkender de ikke som gyldig format

Kan du ikke lave det om til en pdf inde i works? Det kan alle læse.

Anmeld

12. juni 2009

wamse

linemus skriver:

Kan du ikke lave det om til en pdf inde i works? Det kan alle læse.

og det gør jeg hvordan? Når jeg trykker gem som, og så slutter jeg navnet af med .pdf?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.