Brugt wii - hvad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2012

et-ønske

Min datter ønsker sig en wii i fødselsdagsgave, og da hun samtidig vil have godt af noget mere motion, har vi besluttet at hun skal have sådan en.

Snakker med min familie om, om de vil være med til at give den - da min bror siger at hans søn vil sælge sin, de vil lige vende tilbage med hvad vi skal give for den. Han har ikke brugt den ret meget, men den er cirka 1 år gammil.
Hans søster har også en, så tvivler på at der følger nogle spil med.

Hvad ville i give for den?

En ny med et spil koster 1.099 i Bilka.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Mor1012

babywish13 skriver:

Min datter ønsker sig en wii i fødselsdagsgave, og da hun samtidig vil have godt af noget mere motion, har vi besluttet at hun skal have sådan en.

Snakker med min familie om, om de vil være med til at give den - da min bror siger at hans søn vil sælge sin, de vil lige vende tilbage med hvad vi skal give for den. Han har ikke brugt den ret meget, men den er cirka 1 år gammil.

450

Anmeld

17. december 2012

Camillos

babywish13 skriver:

http://www.dba.dk/wii-saelges/id-88332680/#

Linker lige en wii i jyllannd med wii fit guitarhero og massere og spil .. til 1250 kr! .. det er billigt.. faldt over den men er fra jylland og jeg er fra sjælland så ..

Anmeld

17. december 2012

Camillos

Camillos skriver:

http://www.dba.dk/wii-saelges/id-88332680/#

Linker lige en wii i jyllannd med wii fit guitarhero og massere og spil .. til 1250 kr! .. det er billigt.. faldt over den men er fra jylland og jeg er fra sjælland så ..

hov odense ..

Anmeld

17. december 2012

Fenja09

babywish13 skriver:

Jeg ville nok ikke give mere end 400 kr for den. De sælges ret billigt brugt med spil til.

/Fenja

Anmeld

17. december 2012

et-ønske

Tak tøser Rart at vide andres mening, så jeg ved om jeg kan tillade mig at sige nej tak.

Havde ikke lige tænkt på at tjekke priser på dba

Anmeld

17. december 2012

Camillos

babywish13 skriver:

Tak tøser Rart at vide andres mening, så jeg ved om jeg kan tillade mig at sige nej tak.

Havde ikke lige tænkt på at tjekke priser på dba

hehe .. næ men det er nu meget godt at gøre engang imellem smiler ! .. men den der wii det er et sindssygt godt tilbud med alle de spil der er til ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.