Hvornår kan/skal der gøres noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Mussen2

Min bettemand på 10 mdr. Hoster og har gjort det vel, 2-3 uger on and off. Det er der jo ikke noget unormalt i, men her i weekenden har han haft feber og hostet noget mere kg har bare ikke kunnet sove om natten.
Jeg kan høre han bobler og hvæser når han trækker vejret og tænker om han skal lyttes på. Men har bare prøvet så mange gange med den store at hun blev lyttet på og selvom jeg kunne høre hvæsen og boblen, så var det virus, så jeg tænker på om jeg skal afvente.....

Han er glad og tilpas ellers....men gider helle ikke at det tiltager midt i juleferien.

Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Frøken J.

Mussen2 skriver:

Min bettemand på 10 mdr. Hoster og har gjort det vel, 2-3 uger on and off. Det er der jo ikke noget unormalt i, men her i weekenden har han haft feber og hostet noget mere kg har bare ikke kunnet sove om natten.
Jeg kan høre han bobler og hvæser når han trækker vejret og tænker om han skal lyttes på. Men har bare prøvet så mange gange med den store at hun blev lyttet på og selvom jeg kunne høre hvæsen og boblen, så var det virus, så jeg tænker på om jeg skal afvente.....

Han er glad og tilpas ellers....men gider helle ikke at det tiltager midt i juleferien.

Hvad ville i gøre?

Jeg synes du skal tage til lægen, better safe than sorry! Vi oplevede det samme med Rose, "det er bare en virus, bare en virus", men til sidst havde det altså stået på i månedsvis... Så selvom lægen ikke var sikker på det var astmatisk bronkitis, udskrev hun Airomir på maske, da det er ret harmløst fordi det ikke indeholder binyrebarkhormon, og det har gjort en stor forskel. Vi bruger det inden hun skal sove, og ved behov hvis hun hoster meget. Så hellere tage afsted en gang for meget end for lidt!

Anmeld

17. december 2012

Faith

Ville helt sikkert få ham lyttet på. Han kan jo have en lungebetændelse. Så er du på den sikre side.

Go bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.