Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad skal jeres børn have på nytårsaften? Jeg ville gerne ha en flot kjole til Freja men ikke for flot så hun ikke kan have den på en anden gang.
Hvis jeres børns nytårstøj, så jeg kan få lidt inspiration
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi er slet ikke nået så langt endnu.
Jeg ved ikke engang hvad Johanne skal have på Juleaften endnu Jeg leder men kan ikke lige finde en der er helt rigtig
Aner det ikke... Jeg ved ikke engang hvad Silas skal have på juleaften... Tror bare det bliver noget pænt tøj... Ikke noget nyt tøj, for det gider jeg simpelthen ikke bruge penge på i år... Vi har købt julegaver istedet og det der juletøj får han jo ikke brugt igen før han alligevel er vokset ud af det tre gange
sabrina89 skriver: Hvad skal jeres børn have på nytårsaften? Jeg ville gerne ha en flot kjole til Freja men ikke for flot så hun ikke kan have den på en anden gang. Hvis jeres børns nytårstøj, så jeg kan få lidt inspiration
Jeg har ikke lige noget billede, men vi har købt et sæt med sorte bukser, hvid skjorte, sort butterfly og vest. Det er så sejt, synes jeg...
Vi skal så til barnedåb den 30. dec, så dér får han det nok på i stedet for nytårsaften.
marloutti skriver: Jeg har ikke lige noget billede, men vi har købt et sæt med sorte bukser, hvid skjorte, sort butterfly og vest. Det er så sejt, synes jeg... Vi skal så til barnedåb den 30. dec, så dér får han det nok på i stedet for nytårsaften.
Dem har jeg godt set. Hvis jeg får en dreng engang skal han helt sikkert også have sådan et sæt
Uha, så langt er jeg slet ikke nået - skal lige have overstået juleaften først og har endnu ikke fundet tøjet til min datter den aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128