Nytårs tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. december 2012

sabrina89

Hvad skal jeres børn have på nytårsaften? Jeg ville gerne ha en flot kjole til Freja men ikke for flot så hun ikke kan have den på en anden gang.

Hvis jeres børns nytårstøj, så jeg kan få lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Janni.

Vi er slet ikke nået så langt endnu. 

Anmeld

17. december 2012

Troldemommi

Jeg ved ikke engang hvad Johanne skal have på Juleaften endnu  Jeg leder men kan ikke lige finde en der er helt rigtig

Anmeld

17. december 2012

Muhmi

Aner det ikke... Jeg ved ikke engang hvad Silas skal have på juleaften... Tror bare det bliver noget pænt tøj... Ikke noget nyt tøj, for det gider jeg simpelthen ikke bruge penge på i år... Vi har købt julegaver istedet og det der juletøj får han jo ikke brugt igen før han alligevel er vokset ud af det tre gange 

Anmeld

17. december 2012

marloutti

sabrina89 skriver:

Hvad skal jeres børn have på nytårsaften? Jeg ville gerne ha en flot kjole til Freja men ikke for flot så hun ikke kan have den på en anden gang.

Jeg har ikke lige noget billede, men vi har købt et sæt med sorte bukser, hvid skjorte, sort butterfly og vest.  Det er så sejt, synes jeg...

Vi skal så til barnedåb den 30. dec, så dér får han det nok på i stedet for nytårsaften.

Anmeld

17. december 2012

sabrina89

marloutti skriver:

Jeg har ikke lige noget billede, men vi har købt et sæt med sorte bukser, hvid skjorte, sort butterfly og vest.  Det er så sejt, synes jeg...

Vi skal så til barnedåb den 30. dec, så dér får han det nok på i stedet for nytårsaften.

Dem har jeg godt set. Hvis jeg får en dreng engang skal han helt sikkert også have sådan et sæt

Anmeld

17. december 2012

Fenja09

sabrina89 skriver:

Uha, så langt er jeg slet ikke nået - skal lige have overstået juleaften først og har endnu ikke fundet tøjet til min datter den aften

Anmeld

17. december 2012

Mother-love

Nytårsaften her kommer til at foregå herhjemme bare min kæreste og jeg samt voresdatter på 18 mdr. Så vi skal ikke være pæne i tøjet.

Men juleaften skal hun helt sikkert have noget pænt på.
Vi har lige fået sådan en sort silke look alike kjole fra føtex sammen med en lilla vest med palietter.
Det koster ikke det vilde. Og det er bare så fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.