Den lykkelige skriver:
Min datter er 22 mdr.. Hun er en meget høj og slank pige.. min kæreste er også meget høj og slank og jeg vejer ALLLT for meget!!! 
Jeg prøver selv alt hvad jeg kan for at tabe mig og blive "normal" vægtig.. Jeg tænker RIGTIG meget over hvordan jeg skal gøre mht søde sager og usunde ting omkring min datter.. Hun skal ikke ende som jeg har haft det hele mit liv..
MEN nu her igår var vi sammen med min svigerfamilie.. der er 7 andre børn i alderen 2-7 år.. De fik alle sammen en slik pose.. Min datter hun sad bare på sin stol og åd HELE sin slik pose lynhurtig.. De andre børn løb rundt og legede med deres, spiste lidt, byttede med hinanden og gemte til senere osv..
Er det bare fordi hun er så lille.. Eller er det fordi jeg gør noget "forkert".. Jeg har ingen forbud herhjemme, men hun får kun noget nogle gange i weekenden og hvis vi er ude..
Ihhh jeg er så nervøs for hun ender kugle rund.. hun skal ikke ende med at gå og have det som jeg altid har haft hele mit liv..
Hvordan kan jeg give hende et naturlig syn på de ting?
Her er vi desværre også overvægtige, både mor og far.
Og vi frygter også at vores børn ender der, men arbejder rigtig meget med at det ikke skal ske.
Fra Silas blev 1 år og til nu har han fået lov til at smage kage, slik, chokolade, chips osv osv. Lidt ad gangen.
Han kan rigtig godt lide det, men for det meste spiser han måske et lille stykke kage og så vil han ned og lege. Beder han om mere tilbyder vi til et stykke frugt eller lignende og det tager han gladelig imod
En gang imellem får han lov til at spise to stykker kage, men det afhænger lidt af hvor vi er og hvorfor vi er der 
Vi drikker jævnligt saftevand (Fun light) men han vil lige så gerne have vand. En gang imellem får han en brik-juice og han få altid et glas vand ved siden af, så går han selv og drikke af både juice og vand og typisk er det glasset med vand der er tømt først 
Mille er 10 måneder gammel og har fået lov at smage lidt forskellige ting, men hun spiser gladelig frugt eller brød i stedet for 
Anmeld