? om test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Chraz

Ja altså ikke min test

Min veninde og hendes kæreste prøver at blive gravide. Nu har hun så fået symptomer på graviditet og hun tog en test igår. Hun fortalte at mens urinen løb op i testen var den positiv, men endte med negativ. 

hun tager en ny om et par dage og ville være 3+ hvis hun er gravid.

Er der nogen der har prøvet noget ligende og hvad resulterede det med?

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Chraz

slet ingen der har prøvet noget ligende?

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Chraz skriver:

Ja altså ikke min test

Min veninde og hendes kæreste prøver at blive gravide. Nu har hun så fået symptomer på graviditet og hun tog en test igår. Hun fortalte at mens urinen løb op i testen var den positiv, men endte med negativ. 

Knus 

jamen.. det da klart? hele test feltet skifter jo næsten farve og bliver så hvid? - sådan har det da altid været når jeg har taget graviditetstests

Anmeld

17. december 2012

Chraz

FrkZier skriver:

jamen.. det da klart? hele test feltet skifter jo næsten farve og bliver så hvid? - sådan har det da altid været når jeg har taget graviditetstests

Jamen der var 2 streger på den, men endte som negativ. Det er derfor jeg undrer mig

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Chraz skriver:

Jamen der var 2 streger på den, men endte som negativ. Det er derfor jeg undrer mig

og igen - ja det jo klart der var to streger, når hele test feltet bliver lyserødt..

men når den 'ender' på negativ er der vel ikke så meget at rafle om, men man kan da håbe på den bliver positiv inden for et par dage

Anmeld

17. december 2012

th

Chraz skriver:

Ja altså ikke min test

Knus 

har ikke prøvet det, lyder meget sjovt i min øjne... jeg ville have taget en ny, og så være sikker på ikke at ramme feltet.

Anmeld

17. december 2012

Chraz

FrkZier skriver:

og igen - ja det jo klart der var to streger, når hele test feltet bliver lyserødt..

men når den 'ender' på negativ er der vel ikke så meget at rafle om, men man kan da håbe på den bliver positiv inden for et par dage

jah har ikke selv set testen da hun tog den Men jeg mener bare feltet kun plejer at blive lyserødt og at der kun kommer en streg. Men kan også være det er mig der husker total forkert

Anmeld

17. december 2012

Chraz

th skriver:

har ikke prøvet det, lyder meget sjovt i min øjne... jeg ville have taget en ny, og så være sikker på ikke at ramme feltet.

Hun tager en ny igen imorgen, og hvis den også er negativ tager hun en igen mandag. ville være den fedeste julegave for dem at få. De har prøvet i et års tid nu.

Anmeld

18. december 2012

FrkZier

Chraz skriver:

jah har ikke selv set testen da hun tog den Men jeg mener bare feltet kun plejer at blive lyserødt og at der kun kommer en streg. Men kan også være det er mig der husker total forkert

men hun kommer nok ikke uden om at prøve at tage en ny, hehe - og jeg

Anmeld

18. december 2012

Chraz

FrkZier skriver:

men hun kommer nok ikke uden om at prøve at tage en ny, hehe - og jeg

nej netop-. Så vidt jeg forstod tager hun en ny imorgen

Tak jeg  også for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.