Frøken J. skriver:
Øh ja, det slog mig lige i dag! Jeg går hjemme på orlov, så jeg har faktisk ikke nogen fornemmelse af hvornår "man" går på juleferie med de små. Og hvornår de kommer retur
Ville i synes det var fint hvis jeg tog Rose på juleferie fra nu på torsdag (hun har fri hver 2. fredag, og det er nu på fredag) og så kommer hun retur i januar?
Så er jeg så i tvivl om hvornår hun skal komme tilbage fra juleferie. 3. januar? Det er en torsdag. Men så kan hun kun nå at være der én dag, før der er weekend igen, giver det så mere mening at vente til mandag den 7. januar? Bliver bare så nervøs for om hun kommer ud af sin gode vuggestuerytme.
Hun er i VS fra cirka 8.45-14.30 mandag til torsdag, og hver anden fredag 8.45-13.00, så det er ikke en lang uge hun har alligevel 
Vores dreng (19 mdr) holder ferie fra på fredag den 21 og til den 8 januar. Holder ham hjemme da de skal starte op med legestue og normalvis deltager han ikke med har en fast gæstedagpleje, men synes ikke han skal starte hos hende, efter så lang tid hjemme.
Vi brugte lang tid på at køre ham ind i dagplejen da han startede i marts og havde samme bekymringer som dig da vi nåede sommerferien, og han skulle være hjemme i næsten 4 uger. Men det gik over alt forventning - tænker det var fordi stedet han kom tilbage til var kendt..
Anmeld