overtøj og vaskemiddel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Leneur

Vores overtøj er desværre ikke så hårdfør over for vand, har jeg erfaret de sidste par dage. Har læst lidt på nettet men er i tvivl om hvad jeg skal købe, for at gøre det noget mere vandtæt men priserne er lidt pebrede, så håber nogle har lidt erfaring i hvad der virker bedst og hvor ofte tøjet skal have en tur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Cosmo&Maia

Leneur skriver:

Vores overtøj er desværre ikke så hårdfør over for vand, har jeg erfaret de sidste par dage. Har læst lidt på nettet men er i tvivl om hvad jeg skal købe, for at gøre det noget mere vandtæt men priserne er lidt pebrede, så håber nogle har lidt erfaring i hvad der virker bedst og hvor ofte tøjet skal have en tur.

Hvad er det for noget overtøj ? Dun jakker ? Eller almindelig vinter overtøj ? 

For så kan jeg anbefale noget vask og imprægnering  

Anmeld

17. december 2012

Moma

Leneur skriver:

Generelt vasker jeg overtøjet så lidt som overhovedet muligt - og tørretumbler det slet ikke. Dette fordi jo flere gange, tøjet vaskes, så "går" imprægneringen af.

Jeg har købt dette vaskemiddel (149,- kr/flaske), der er et vaske- og imprægneringsmiddel. Om det er det bedste på markedet, ved jeg ikke.

Anmeld

17. december 2012

Leneur

Cosmo&Maia skriver:

Hvad er det for noget overtøj ? Dun jakker ? Eller almindelig vinter overtøj ? 

For så kan jeg anbefale noget vask og imprægnering  

Det er ikke dunjakker. Det er flyverdragter og en vinterjakke der er godt polstret.

Anmeld

17. december 2012

Leneur

Moma skriver:

Generelt vasker jeg overtøjet så lidt som overhovedet muligt - og tørretumbler det slet ikke. Dette fordi jo flere gange, tøjet vaskes, så "går" imprægneringen af.

Jeg har købt dette vaskemiddel (149,- kr/flaske), der er et vaske- og imprægneringsmiddel. Om det er det bedste på markedet, ved jeg ikke.

Ok men du synes det holder vandet ude?

Anmeld

17. december 2012

Moma

Tøjet er i hvertfald stadig "tæt". Men det afhænger måske også af, hvilket mærke, man har købt.

Vores børn har i år overtøj fra PompDeLux, så det er ikke, fordi det er dyre mærker.

Anmeld

17. december 2012

Cosmo&Maia

Jeg vasker mit overtøj i tech-wash og imprægnere det i Tx.direct.. Det er jeg super tilfreds med .. Og det er så nemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.