Er I klar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. december 2012

henh01

til jul?? 7 dage endnu....

Vi mangler at handle ind til ris alamanden og købe en mandelgave..

Er I andre ved at være klar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Victoria2013

Jeg mangler stadig at købe 3 julegaver... og at få pakket dem allesammen ind. Vi holder jul hos mine forældre, så maden skal vi heldigvis ikke tænke på

Anmeld

17. december 2012

henh01

Kia2013 skriver:

Jeg mangler stadig at købe 3 julegaver... og at få pakket dem allesammen ind. Vi holder jul hos mine forældre, så maden skal vi heldigvis ikke tænke på

Vi holder julen her, men mine forældre tager al maden med Det er også luksus

Så er det snart i gang med indpakningen og indkøbene

Vi mangler stadig at bytte julegaver med familien dog, men der er jo heldigvis også 6 dage endnu med åbne butikker.

Anmeld

17. december 2012

B&J

vi mangler kun fløde til ris a la manden og kartofler og de ting der ikke kan holde sig i så lang tid ellers har vi snart været klar i en månede

Anmeld

17. december 2012

TeamRocket

Vi er klar.. Eller, min datter mangler at pakke to gaver ind, men ellers er vi klar Men mentalt- er jeg slet ikke klar, hvor blev dec lige af? Synes dagene flyver væk.

Anmeld

17. december 2012

henh01

TeamRocket skriver:

Vi er klar.. Eller, min datter mangler at pakke to gaver ind, men ellers er vi klar Men mentalt- er jeg slet ikke klar, hvor blev dec lige af? Synes dagene flyver væk.

Ja dagene er fløjet.. Tænk det i dag er sidste mandag inden jul

Anmeld

17. december 2012

Victoria2013

henh01 skriver:

Vi holder julen her, men mine forældre tager al maden med Det er også luksus

Så er det snart i gang med indpakningen og indkøbene

Vi mangler stadig at bytte julegaver med familien dog, men der er jo heldigvis også 6 dage endnu med åbne butikker.

Vi skal også lige ha' byttet gaver med svigerfamilien, men det gør vi på lørdag

Og jeg skal have købt de sidste par gaver i dag, så er dét også overstået

Syntes godt nok også december er fløjet afsted i år... det må være fordi jeg har haft tankerne andetsteds, for eksempel på den lille bebs i maven

Anmeld

17. december 2012

KittyCatta

Jeg mangler.. ALT  Ej, okay. Jeg har købt de fleste af julegaverne, men mangler virkelig alt andet.

Tak for reminderen. Jeg må hellere se at få lavet en indkøbsseddel. 

Anmeld

17. december 2012

Moma

Er ikke klar endnu - men bliver det - der er jo også HELE 7 dage til jul

GOD JUL ALLESAMMEN!

Anmeld

17. december 2012

Tulle28

Næææ ikke rigtigt. Og det til trods for, at jeg/vi egentlig ikke skal lave så meget juleaften, min mor og svigermor laver det meste af maden

Mangler lidt julegaver og skal have købt portvin, gjort ovn ren... Ja småtingsafdelingen, men synes dagene flyver afsted, så skal nok nå at blive lidt stresset Synes december er gået SÅ hurtigt i år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.