Synes altid man på denne tid tager en tur ned af vejen der hedder "året der gik", dette har jeg også gjort de sidste par dage. Endnu et år er gået uden en positiv test, ingen henvisningen, ingen fremgang i forløbet - ingen ting!
På samme tid sidste år sagde jeg at 2012 måtte blive vores år, men nej! Denne gang siger jeg at 2013 må blive vores år, på et eller andet tidspunkt passer det vel?
Vi starter næste år med at skifte læge så vi kan komme et skridt tættere på ønskebarnet. Jeg skal tabe mig da et rygestop gjorde at de tabte kg kom på igen - og vi skal forhåbentlig undersøges fra top til tå. Alt dette må være vejen frem så vi en dag kan blive forældre 
Kæresten er lige kommet ind for at fortælle mig at han havde drømt at jeg var gravid og da han så vågnede var jeg det ikke
Det knuser mit hjerte at selv så stærk en mand som han er kan have tåre i øjnene over denne ulidelige kamp.
Vi har aftalt at i 2013, når vi har fået en henvisning og kommer i gang med undersøgelserne, vil vi stå frem og fortælle det til vores familie. Fortælle at vi i snart 3 år har prøvet, fortælle at der er mulighed for at vi ikke kan selv og fortælle dem at vi har brug for al en støtte som vi overhovedet kan få. Måske bliver det også nemmere når først sandheden kommer frem, for det er mange ting at gå med selv, man bliver jo nærmest skør.
Jeg håber på at når kalender siger marts '13 så skal jeg ikke skrive "så er det gået 3 år", men i stedet vise om graviditetstest med 2 fine streger.
Jeg håber, ikke kun for os, men for alle at deres drømme snart vil gå i opfyldelse
, det er ikke sjovt at vente på noget som man tror er så let at lave
Anmeld