Update på: Over tid? har jeg aldrig prøvet! nu med Billede:) 4+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Haha Ja.

Så er der Billede af de to smukke røde strejer

hvor er de bare POSITIVE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvor er de bare POSITIVE

JAAAAAAA helt vildt posititve , jeg har stadig ikke fattet det... føler jeg er lidt i chok, og tænker stadig : kan det nu passe

Anmeld

17. december 2012

B&J

Anonym skriver:

JAAAAAAA helt vildt posititve , jeg har stadig ikke fattet det... føler jeg er lidt i chok, og tænker stadig : kan det nu passe

det vil jeg også tænke i dit sted når i har ventet og ventet jamen jeg syntes det er vidunderligt for jer...

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det vil jeg også tænke i dit sted når i har ventet og ventet jamen jeg syntes det er vidunderligt for jer...

Tusinde Tak

Tror også vi fortæller familierne det allerede den 23 og 24 December da vi alligevel skal være sammen med dem, og så ska jeg heller ikke sidde og bortforklare hvorfor jeg ikke DRIKKER!

for de spørgsmål kommer helt sikkert

Anmeld

17. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Tusinde Tak

Tror også vi fortæller familierne det allerede den 23 og 24 December da vi alligevel skal være sammen med dem, og så ska jeg heller ikke sidde og bortforklare hvorfor jeg ikke DRIKKER!

for de spørgsmål kommer helt sikkert

Jamen ved du hvad det er jo også bare jordens største julegave kan godt forstå du gerne vil sige det

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen ved du hvad det er jo også bare jordens største julegave kan godt forstå du gerne vil sige det

Ja jeg må indrømme , vi synes det er så svært at holde det inde, nu hvor vi i 3½ år har forsøgt og forsøgt

kan heller ikke vente med at vi skal fortælle det til vores dejlige 6 årige søn at han skal være storebror

Han er jo den første som skal have det afvide før andre

Anmeld

17. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja jeg må indrømme , vi synes det er så svært at holde det inde, nu hvor vi i 3½ år har forsøgt og forsøgt

kan heller ikke vente med at vi skal fortælle det til vores dejlige 6 årige søn at han skal være storebror

Han er jo den første som skal have det afvide før andre

Jamen jeg forstår jeg virkelig godt, det må som ja en kæmpe lykke man lige har fået oven i hovede det må være så vildt.......

I må lave en super flot pakke med et eller andet med baby til jul så de kan pakke den op

åhhh hvor bliver det stort for jeres dreng der skal være storbror han bliver da bare så glad og stolt

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen jeg forstår jeg virkelig godt, det må som ja en kæmpe lykke man lige har fået oven i hovede det må være så vildt.......

I må lave en super flot pakke med et eller andet med baby til jul så de kan pakke den op

åhhh hvor bliver det stort for jeres dreng der skal være storbror han bliver da bare så glad og stolt

Ja han gør så , er jeg også helt sikker på

ej en god ide med den baby pakke der til julegave , har du nogen forslag til hvad det kunne være ?

HI HI

Anmeld

17. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Ja han gør så , er jeg også helt sikker på

ej en god ide med den baby pakke der til julegave , har du nogen forslag til hvad det kunne være ?

HI HI

jeg tænker på to 2ting

1. et stort karton hvor i skriver BABY på eller tillykke i har fået et stykke gavekort hvor i skal være farmor eller farfar eller hvad det nu er til nr 2

2. en masse små pakker, hvor der til sidst står samlet BABY eller sådan noget...

et eller andet sjovt hvor de virkelig skal tænke  WOW

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jeg tænker på to 2ting

1. et stort karton hvor i skriver BABY på eller tillykke i har fået et stykke gavekort hvor i skal være farmor eller farfar eller hvad det nu er til nr 2

2. en masse små pakker, hvor der til sidst står samlet BABY eller sådan noget...

et eller andet sjovt hvor de virkelig skal tænke  WOW

Hi hi søde Ideer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.