Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
M (: skriver: Det er også bare for vildt at det endelig er jeres tur! Fedt at du turde teste (mod alle odds), når nu svaret er positivt! Skal vi ikke lige se billeder af testen?
Det er også bare for vildt at det endelig er jeres tur! Fedt at du turde teste (mod alle odds), når nu svaret er positivt! Skal vi ikke lige se billeder af testen?
Ja du kan tro i skal se billede af testen, sætter det ind når jeg har afleveret Lillemanden i skolen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: JEG ER GRAVID !!!!!!!!!!! TÆNK jeg kan lave to strejer efter 3½ år fuck hvor er det vildt , jeg ryster helt vildt og manden er lige kørt på arbejde.
JEG ER GRAVID !!!!!!!!!!!
TÆNK jeg kan lave to strejer efter 3½ år
fuck hvor er det vildt , jeg ryster helt vildt og manden er lige kørt på arbejde.
KÆMPE stort tillykke til dig og manden Jeg havde nok holdt min mund indtil jule aften Så kan du give ham nyheden i en gave hihi
Hold op hvor er det bare FEDT!!!!
SÅ MANGE GANGE TILLYKKE!!
Line - med 2 boblinger skriver: KÆMPE stort tillykke til dig og manden Jeg havde nok holdt min mund indtil jule aften Så kan du give ham nyheden i en gave hihi
Ha ha fed ide, men det kan jeg slet ikke , jeg har lige sagt det , for han gættede det selv, da jeg spurgte om han ik lige kunne køre i 20 minutter fra arbejdet fordi jeg skulle fortælle ham noget
LR85 skriver: Hold op hvor er det bare FEDT!!!! SÅ MANGE GANGE TILLYKKE!!
TUSIND TUSIND TAK
Dejligt! Tillykke! Vh stine
Anonym skriver: Ja du kan tro i skal se billede af testen, sætter det ind når jeg har afleveret Lillemanden i skolen
Yay, det vil jeg holde øje med i formiddag..
M (: skriver: Yay, det vil jeg holde øje med i formiddag..
sætter det ind ved 9 tiden ....... alt efter hvad der sker på min dag idag,.... jeg er flyvende....
Anonym skriver: sætter det ind ved 9 tiden ....... alt efter hvad der sker på min dag idag,.... jeg er flyvende....
Ja, det er da den bedste adventsgave
hold da op hvor er det jo fantastisk efter alle de år hvor er det bare så fantastisk stort tillykke til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128