Er det et symptom ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste dage haft en rigtig træls kriller og svie i halsen, altså halsbrand..

Kan det være et symptom på graviditet ? 

Jeg spørg fordi jeg aldrig har prøvet noget lignende, og det er kun lidt over en uge siden jeg havde æl.. Så tænker det er for tidligt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen ? 

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Jeg har de sidste dage haft en rigtig træls kriller og svie i halsen, altså halsbrand..

Jeg spørg fordi jeg aldrig har prøvet noget lignende, og det er kun lidt over en uge siden jeg havde æl.. Så tænker det er for tidligt .

Jeg havde kriller-hoste i starten af min graviditet. Dog ikke lige så tidligt, som du beskriver Der er næsten ikke andet at gøre, end at vente på testdag. 

Held og lykke 

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Jeg havde kriller-hoste i starten af min graviditet. Dog ikke lige så tidligt, som du beskriver Der er næsten ikke andet at gøre, end at vente på testdag. 

Held og lykke 

Jeg må bare være tålmodig  

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Anonym skriver:

halsbrænd i følge af graviditeten skal man som regl hen over de 20 uger før man mærker noget til  og vil derfor sige nej - MEN det kan jo godt være du  er gravid alligevel

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

halsbrænd i følge af graviditeten skal man som regl hen over de 20 uger før man mærker noget til  og vil derfor sige nej - MEN det kan jo godt være du  er gravid alligevel

Puha jeg fik allerede halsbrand omkring uge 10  og det bliver bare værre og værre. Det må være fandens værk

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Puha jeg fik allerede halsbrand omkring uge 10  og det bliver bare værre og værre. Det må være fandens værk

du skal også have tvillinger - så mange af tingene er jo "fordoblet" :p men uge 10 er også mere normalt end 3+

Anmeld

17. december 2012

Bertris

altså jeg havde halsbrænd fra da jeg var ca. 6+  

Men det kan være svært at sige. 

Anmeld

17. december 2012

Miss Church

FrkZier skriver:

du skal også have tvillinger - så mange af tingene er jo "fordoblet" :p men uge 10 er også mere normalt end 3+

Ja det må jeg give dig ret i  

Har du også halsbrand? Alminox er simpelthen ikke til at undvære! 

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Miss Church skriver:

Ja det må jeg give dig ret i  

Har du også halsbrand? Alminox er simpelthen ikke til at undvære! 

jeg er faktisk først (heldigvis) begyndt at få det her de seneste par dage, og det kommer kun hvis jeg har tom mave - så må "bare" huske aldrig at have tom mave, hvilket er lettere sagt end gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.